canvas
Gent, België

Heel goed hotel op een toplocatie

5,0 van 5 bollen1 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel is gelegen op een toplocatie, mooie nette kamers, personeel uitzonderlijk vriendelijk, lekker en uitgebreid ontbijt, bar/restaurant zijn dik in orde en tot laat open…
Ik kan geen enkel minpuntje of eventuele verbetering bedenken.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 okt 2023
Beste Jet,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze toplocatie en de nette kamers. Het is fijn om te weten dat ons personeel uitzonderlijk vriendelijk was en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt. Ook waarderen we uw complimenten over onze bar en het restaurant, die tot laat open zijn.

We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!

0.3 km van Thon Hotel Bristol Stephanie
  • Booking.com
4.5 km van Thon Hotel Bristol Stephanie
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2023

Voor de 20km van Bxl hebben we een familiekamer gereserveerd. Beleefd en zorgend personeel die op al onze vragen een passend antwoord kon geven. Ruime en luxueuze kamer met zeer goede matrassen. Net zoals de cocktails in de bar kon het ontbijt s'morgens ons zeker en vast bekoren. Zeer lekker en met een keuze uit verschillende variaties. Een aanrader voor korte en lange city trips in Brussel!

N.M

Kamertip: /
Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze hoge score.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u heeft genoten van ons lekker ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 18 maart 2023 via mobiele applicatie

Het interieur is verrassend stijlvol van de kamers. Romantisch zelfs voor een zakenhotel. Een plus vinden wij. Heel comfortabel bed en verlichting op goede plaatsen. Verder was de kamer schoon en ruim. Jammer dat er geen badjassen aanwezig waren. Ook vonden wij de ruimte voor de badkamer te groot. Men had perfect een inloopdouche kunnen plaatsen en een apart bad in de ruimte. Wel fijn het apparte toilet.

Het personeel was vriendelijke behulpzaam. De conferentiezalen waren van alle gemakken voorzien.

Ook de lunch en tussentijdse versnaperingen waren van goede kwaliteit en lekker.

Zeker een aanrader voor zowel zaken als privé

Datum van verblijf: maart 2023
Hotel- cmanager, Owner van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2023

Beste Natasha,
Bedankt voor uw mooie feedback.

We zijn blij te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en tevreden waren met de schone en stijlvolle kamers. Badjassen en slippers staan nu alleen standaard op de business kamers, maar zijn te verkrijgen bij de receptie. Aarzel een volgende keer niet naar een van onze kamers met douche te vragen. Fijn dat in de conferentiezalen alles naar wens was en dat alle versnaperingen jullie goedkeuring hadden.

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 6 juli 2022 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel, mooie kamer met groot terras gekregen omdat het zo’n mooi weer was! Het bed lag heerlijk en de kamer was ruim. Enige minpuntje was de hoogte van de regendouche, voor grote mensen lastig om rechtop onder te staan (er is gelukkig ook nog een handdouche). Helaas van beiden de water druk erg laag.

De ruime Parking was ook top, 20€ voor een nacht en geen probleem om de auto nog wat langer te laten staan op de laatste dag.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2022

Dag Sanne,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van een fijn verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met onze ligging en de vriendelijkheid van ons personeel. We hebben uw opmerkingen over de waterdruk en hoogte van de douche genoteerd en zullen dit nakijken. Ten slotte doet het ons wel plezier dat u genoten heeft van de mooie kamer met een groot terras!

We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 april 2022

Sinds vorig jaar oktober verblijf ik regelmatig in de Thon Hotels in Belgie. Afgelopen week was mijn eerste keer in Thon Hotel Bristol Stephanie, maar zeker niet de laatste keer!

Ik verbleef in een superior room en voelde me echt een prinses, mede door de grootte van de kamer, maar ook het design van het bed. Ik heb prins(es)heerlijk geslapen.

Ik reis veel voor werk en het is daarom erg fijn dat de kamers beschikken over koffie en thee faciliteiten.

Daarnaast is het personeel erg servicegericht, vriendelijk en gastvrij en is het hotel gelegen op een gunstige locatie in Brussel.

De reden waarom ik altijd voor een verblijf bij de Thon Hotels kies, is naast de fijne kamers en de prettige service van het personeel ook zeker het uitgebreide ontbijt.
Soms weet je gewoon niet wat je moet kiezen om te eten, maar er is echt voor ieder wat wils.

Thon Hotel Bristol Stephanie is zeker een aanrader en ik ga er snel weer terug!

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Kimberley,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u nogmaals bij ons zou verblijven dankzij het uitgebreide ontbijtbuffet, de uitgeruste kamers en de vriendelijke service van onze medewerkers. We zijn blij dat we al uw verwachtingen hebben kunnen inlossen!

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 januari 2022

Genoten van 2 overnachtingen in het hotel, kamer prachtig. Personeel zeer attent. Ontbijt nét iets beter dan anderen. Parkeren top en locatie Louiza perfect. Complimenten aan bar-ontbijtpersoneel. Wij komen zeker terug! Dank voor de gastvrijheid!

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Beste Ferdy,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

We zijn blij dat u tevreden was over ons hotel, en dan vooral over de goede service van ons vriendelijk personeel en het lekkere ontbijt.

Vriendelijke groet en graag tot ziens,