160 US$
NH Hotels
  • Restaurant
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
63 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 81 US$ per nacht.

NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
  • Restaurant
Hotel Metropole(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
  • Restaurant
The Hotel - Brussels(Brussel)
160 US$
  • Restaurant
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
106 US$
92 US$
  • Restaurant
Pullman Brussels Centre Midi Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
180 US$
155 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

Novotel Brussels City Centre Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
Novotel
  • Zwembad
3 april 2018 beoordeeld

Als je met de auto komt is het een beetje zoeken waar de parkeer gelegenheid is. Maar de receptioniste is vriendelijk en parkeren valt erg mee. De straat zelf is nauw en stil, maar een paar honderd meter is een levendige straat met voldoende restaurants en barretjes. De airco werkt goed, koelen lukt. Doucen in de badkuip vind ik nooit ideaal.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
14 oktober 2017 beoordeeld

Verzorgd hotel zonder veel franjes.
Nette kamer met badkamer en apart toilet. Nadeel: instap in bad is behoorlijk hoog en niet evident als je moeilijk te been bent. Ook de douchekop kan niet in hoogte worden versteld.
Ontbijt zéér uitgebreid en erg verzorgd!
Centraal gelegen, vlakbij openbaar vervoer en winkels. Ideaal als uitvalsbasis voor een bezoek aan Brussel.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Capucine C, Responsable relations publiques van Aqua Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Beste klant,
We willen u bedanken voor de tijd die u hebt gemaakt om ons een feedback te geven over uw verblijf.
We zijn blij dat u genoten hebt van het ontbijy en het hotel.

Voel u vrij om ons voor de volgende keer een douche te vragen als u het moeilijk heeft met een badkuip, als dit uw verblijf kan verbeteren zullen we met plezier u van kamer veranderen.
We kijken er naar uit om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten,
Capucine Chartier/A Hotels Team

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Aqua hotel ligt aan de rand van het centrum van Brussel in de wijk Elsene. Elsene is een levendige wijk met een gezellige winkelstraat en veel restaurantjes. Vanuit het hotel is het centrum van de stad gemakkelijk bereikbaar met de metro vanuit het vlakbij gelegen metrostation Naamse Poort. In minder dan 10 minuten sta je in het centrum. De hotelkamers zijn ruim en hebben een uitstekend bed, koffie en theefaciliteiten en een koelkastje. De bedkamer is niet zo groot maar wel voorzien van een fijne inloopdouche. Het ontbijt is zeer uitgebreid met verschillende broodjes, zoetigheden, beleg, yoghurt, fruit, roerei, etc. Het personeel is bijzonder aardig en behulpzaam.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Capucine C, Responsable relations publiques van Aqua Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Beste,

We willen u danken dat u de tijd heeft genomen om ons een feedback te laten.
We zijn verheugd dat u uw verblijf en onze diensten hebt gewaardeerd.
We kijken er naar uit om u te verwelkomen in één van onze hotels.

Vriendelijke groeten

1 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel is net buiten het centrum gelegen (op 10 min wandelen van Grote Markt). Het voordeel is dat het enorm stil is.
Interieur is héél modern en het hotel is héél proper. Bedden zijn van goede kwaliteit en ruime mooie badkamer.
Ook het ontbijt is héél uitgebreid en lekker vers.
Het enige minpuntje is dat de receptie nauwelijks Nederlands praat.
Echt wel een aanrader

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
4 september 2016 beoordeeld

Kamer was erg klein, wel mooi vorm gegeven, heerlijke douche, ontbijt ok, maar niet top, gesitueerd in rustige en afgelegen straat. Vriendelijke service, Fr of E, geen Nl. Gratis wifi, airco. Pas op, je stoot je gemakkelijk je hoofd aan de kunstwerken die door het hotel lopen.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken