Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com113 US$
Expedia.com113 US$
eDreams113 US$
FindHotel113 US$
Priceline113 US$
Agoda.com113 US$
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Prettig hotel met fijne bedden en mooie kamers. Prijs kwaliteit verhouding is super. Ook fijn koffie maken op de kamer. Douch ook heel fijn. Met de Metro die dichtbij is (Schuman) ben je zo op centraal en centrum stad. Dicht bij is een park en supermarktje.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 28 september 2017

Had gisteren een meeting in het hotel. Prettige en lichte vergaderruimte en ook verder prima verzorgd. Koffie, kannen met water en ook gezonde snacks en fruit op tafel. Ongedwongen sfeer zonder overbodige poespas.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2017

Hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer ruim en heerlijk bed. Prima ontbijt' geen spek en eitjes maar het aangeboden was van zeer goede kwaliteit. Bar heeft mooie en gemakkelijk zitjes, bartender sympathiek en overheerlijke coctails

Kamertip: overal rustig, goede isolatie
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017

In het Aloft in Brussel tref je vriendelijke medewerkers.

De kamers zijn ruim en voorzien van douche, een heel goed bed, bureau, grote flatscreen, strijkfaciliteiten, enz.
De kamer heeft een kleine koelkast die niet gevuld is. The gym is niet zo groot, maar heeft een aardige verscheidenheid aan apparatuur.

Wij waren met drie personen in het hotel. Allen lid van het loyalty programma en hebben allemaal rond dezelfde tijd geboekt. Toch liepen de tarieven meer dan € 40,- uiteen. Het hotel is goed, maar zeker niet bijzonder. Daarmee had de boeker de de laagste prijs een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, terwijl de boeker met de hoogste prijs wel erg veel moest betalen voor wat hij kreeg.

TIP: Wanneer je bij de bar naar buiten loopt tref je een heel goed sushi restaurant genaamd SushiOui Belliard. Echt een aanrader!

Op Place Jourdan vind je op loopafstand een verscheidenheid aan restaurants. Voor een geweldige Italiaanse lunch adviseer ik Le Iene, 38 Froissart straat. Om de hoek bij het hotel en zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Gabriel U, General Manager van Aloft Brussels Schuman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017

Hi Cornelis B,

thank you for your great review! We all love to read about stays like yours.

Next time don't hesitate to ask the talents for good recomendations in Brussels! We will make sure you visit the good adresses...

As for the rates, indeed our rates change constantly. This allows us to have rooms free until the last minute for our travellers.

We look forward to welcoming you soon again!

Gabriel & the talents of the Aloft Brussels Schuman

Beoordeeld op 11 november 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, met uitstekende bedden en een ruime frisse kamer.
De medewerkers zijn heel vriendelijk en uiterst klantgericht. In- en uitchecken is heel erg efficiënt, waardoor bij het uitchecken er bijna geen wachttijd is.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken