N917YUchrisb
Weesp, Nederland

mooi hotel midden n het centrum van de stad

4,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
Prima hotel, lekker gegeten in restaurant van het hotel. Prachtig centraal gelegen, paar minuten lopen van station en ook op loopafstand van centrum. Het hotel ligt in een rustige straat. Kamer netjes schoon en prettig van temperatuur.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 mrt 2024
Beste,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Pillows City Hotel Brussels Centre en ons restaurant The Living.
We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Carmen
  • Priceline
0.6 km van Pillows City Hotel Brussels Centre
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 4 maart 2024

Als een Pillows fan kan ik alleen maar zeggen dat het verblijf terug fantastisch was. De prachtige kamers met alle noden, het overheerlijke ontbijt en het supervriendelijk en professioneel team. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2024
Pillows Host, Owner van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2024

Beste,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Pillows City Hotel Brussels Centre !

Carmen
Pillows Host

Beoordeeld op 18 februari 2024

Zeer goed verblijf vlak bij Centraal Station. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtige kamers en goede bedden. Badkamer kraaknet ! Alle voorziening zoals badproducten en bar voorhanden.Ontbijt was uitgebreid en lekker vers.

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Pillows City Hotel Brussels Centre, General Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Beste gast,

Met vriendelijke groet
Nasilda
Hotel Manager

Beoordeeld op 12 februari 2024

Ruime eigentijdse kamers, meer dan goed ontbijt en vriendelijk personeel. Centraal gelegen in het centrum van Brussel op loopafstand van veel bezienswaardigheden zoals de Grote Markt en de kathedraal.

Datum van verblijf: februari 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.
We hebben eindelijk ons gastro-bistro restaurant geopend, waar u van een goede maaltijd kan genieten.
We verwelkomen u graag nogmaals bij het Pillows City Hotel Brussels Centre.

Vriendelijke groeten

Nasilda
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 januari 2024

Hotel ligt op de meest perfecte locatie, recht in het centrum, toch heerlijk stil en geen straat lawaai. super vriendelijk personeel van check in tot check out. Heel lekker eten in het restaurant met fantastische presentaties. Een must stay!

Datum van verblijf: januari 2024
Pillows Host, Owner van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2024

Beste Gast,
Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.
We verwelkomen u graag nogmaals bij het Pillows City Hotel Brussels Centre.
Vriendelijke groeten

Jade
Front office Manager

Beoordeeld op 27 december 2023

Een fantastisch hotel op een goede locatie, dichtbij het Centraal station en dichtbij het centrum.
Erg mooie kamers, een heerlijk ontbijt en erg vriendelijke medewerkers. Ideaal voor een stedentrip naar Brussel.

Datum van verblijf: december 2023

Lieber Gast,