2 personen bekijken dit hotel
Priceline
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door de bediening en de zorg, mooie kamer en vlak aan het harte van Brussel centrum, een aanrader qua accommodatie en ligging, prijs kwaliteit in balans, het moet niet altijd groot te zijn om stijlvol te slapen

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
AnneliesDeNeef, Front Office Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Beste Arisitidis1974,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Sandton Brussels Centre,

Het was een waar genoegen u mooie woorden te lezen.

Wij hopen u weldra terug te mogen ontvangen te Brussel.

Front Office Manager

Beoordeeld op 5 juli 2017

Fijn hotel. Goed ontbijt en prettige, luxe, rustige kamers. Vriendelijke personeel. Non-nonsens maar met aandacht van een boutique hotel. Value for money met vleugje stijl. Enig minpunt was dat ik bij mijn reservering via booking.com had gevraagd om een bad in mijn kamer, waarop geen reactie kwam.

• Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Hugo Constantij... K
AnneliesDeNeef, Front Office Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2017

Beste Hugo,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Sandton Brussels Centre,

Gastentevredenheid is onze nummer 1 prioriteit.
Het doet ons dan ook enorm plezier dat u heeft genoten van u verblijf.
Wij zullen u minpunt zeker meenemen daar elke gast een persoonlijk antwoord mag verwachten van ons.

Hopelijk mogelijk wij u binnenkort terug ontvangen in Sandton Brussels Centre,

Met vriendelijke groet,
Front office Manager

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel heerlijke bedden en vriendelijk personeel
Je kan je auto parkeren in het hotel in de garage
De badkamer ziet er ook keurig uit met een lekkere dikke straal in de douch
De bedden liggen echt lekker dat heb je niet vaak in een hotel en het ontbijt was ook heerlijk lekker fruit en voor iedereen wel wat
Centrum is dichtbij ideaal voor als je uit gaat

Reistype: Reisde met vrienden
Marcel R, Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017

Beste,

Hartelijk voor de positieve woorden aangaande uw verblijf in ons hotel. Dit is een grote motivatie voor ons team om iedere dag weer de beste service aan onze gasten te verlenen.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Marcel Reijnen
Hotel Manager

Beoordeeld op 4 juni 2017

Sandton Brussel centraal ligt inderdaad zeer centraal!!!! Het is een goed hotel, schoon rustig en relaxt!!!
Het hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf Brussel treinstation Centraal en ook 5 minuten van de grote Markt van Brussel

Datum van verblijf: juni 2017
AnneliesDeNeef, Front Office Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Beste Mosheleyah,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Sandton Brussels Centre.

Het doet ons een plezier dat u genoten heeft!.

Wij hopen u weldra terug te mogen ontvangen.

Front Office Manager

Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

We sliepen in de suite op de 6e étage en die was fantastisch: lekker ruim met een lekker bed, mooie badkamer,... de ligging van het hotel is zalig; enkele minuten stappen van het centraal station en vlakbij de grote markt. Toch was het 's nachts rustig en hebben we nergens last van gehad (wat zeker niet in elk hotel in Brussel het geval is!). Het ontbijt was zeer compleet en erg vers allemaal. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Marcel R, General Manager van Pillows City Hotel Brussels Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback aangaande uw bezoek aan ons hotel.

Hopelijk mogen wij u volgende keer weer verwelkomen in Sandton Brussels Centre.

Marcel Reijnen
Hotel Manager