“Voor vlees in Brussel is dit de plek”
Beoordeling van Meet Meat Schuman

Meet Meat Schuman
Geclassificeerd als nr. 70 van 3.887 Restaurants in Brussel
Keukens: Argentijns, Barbecue, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige vriendelijke goede en snelle bediening. Overheerlijk vlees en de frietjes zijn echt super lekker. Een hele ruime kaart met verschillende soorten vlees stukken.
Een strak mooi interieur. Ja ik kom terug.

Datum van bezoek: maart 2020

5 februari 2020 beoordeeld

Ontzettend vriendelijke en behulpzame bediening. Vlees was verrukkelijk, en we hebben al veel vleesrestaurants afgeschuimd. Het dessert, eveneens een topper. Het werd eindelijk eens tijd dat ook wij een ressentie schreven.

Datum van bezoek: februari 2020
24 juli 2019 beoordeeld

Mooie zaak met gezellig terras. Lekker eten voor een correcte prijs en super vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2019
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit doordeweeks al vol. Dat is een goed teken. Wij met 5 personen naar binnen op maandagavond. Was geen probleem. Geen reservering maar personeel deet zn best om ons te plaatsen. Dat lukte. Ik had pepper steak als hoofdgerecht. Dat smaakte verrukkelijk!! Vlees van de gril zoals het hoord. Mals. Medium rare besteld en ook zo gekregen! Dit verdient alle compliments! Ik kom deze week zéker nogmaals hier eten! Dank voor het lekkere eten.

Datum van bezoek: mei 2019
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant niet echt zichtbaar wat het restaurant kan bieden. Eenmaal binnen dan tref je een mooi onder ingericht restaurant. We hadden niet gereserveerd maar omdat een ander te laat was mochten we alsnog plaats nemen. Heldere en duidelijke kaart, uitstekende keus in verschillende wijnen. Eten was uitstekend, een ribeye en een tournedos zoals ze horen te zijn! Slechts 1 kleine kanttekening, bediening mag iets scherper zijn op het bijvullen van lege glazen. Verder zijn ze zeer vriendelijk en ook bereid om advies te geven.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Meet Meat Schuman bekeken, bekeken ook

In Meet Meat Schuman geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.