Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 80
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 92
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 73
Aanbieding bekijken
Priceline
Hotels.comUS$ 92
travelup.com
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (94)
Beoordelingen filteren
94 resultaten
Waardering van reizigers
25
32
17
8
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
25
32
17
8
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 94 beoordelingen
Beoordeeld op 7 december 2019

De dame met lang bruin krulhaar zit niet op haar plaats aan een hotelbalie. Geen glimlach, vriendelijk woord en heel stuur voorkomen en geen woord Nederlands spreekt ze. Is jammer want toch een beetje het uithangbord als je in een hotel toekomt, you never get a second change to make a first impression... Voor de rest is hotel oké.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Cindy S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The President B... H, Guest Relations Manager van The President Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019
Google-vertaling

Dear Ms Cindy,
I would like to apologise first of all as I don’t speak Dutch, although it would be my pleasure to express my apologies in English.

Thank you very much indeed for choosing The President Brussels Hotel for your stay,and for taking the time to rate your experience with us.
The comments and opinions of our guests are of extreme importance to us as it is the primary means of ensuring that our high quality standards remain consistent. Indeed, we strive to make every guests stay at The President Brussels Hotel a satisfying and enjoyable experience and provide the highest standards of service to our guests.
I sincerely apologise for the unpleasant experience you have encountered during during the check in with us concerning the attitude of the Front Desk Staff ,however I really do hope that you do not feel that this is the reflection of the service and standard which we provide to our guests .Your feedback is taken into consideration and has been passed to the front office manager in order to improve the guest experience,allow me to reassure you that some of our front office team speak Dutch unfortunately they cant cover all shift something we will work on.
We hope to have the opportunity to welcome you in our property again and do our best meet your expectations ,
Kind regards.
The President Brussels Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

een zware teleurstelling.
30 minuten moeten wacht om drank te bestellen, zelf de menu kaart moeten vragen.
dan nog eens 30 minuten wachten op een zwartgeblakerde hamburger van buiten - grijs van binnen.
hadden gevraagd om wat mayonaise en kregen een versie met look! niet wat we gevraagd hadden.
bij het brengen van het eten wilden we graag nog drank bestellen maar dat hebben we maar opgegeven.

Datum van verblijf: september 2019
Bedank VanessaK567
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The President B... H, Guest Relations Manager van The President Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
First of all, I would like to thank you very much for choosing The President Brussels Hotel for your stay in Brussels,thank you for your evaluation regarding our hotel.

We are shocked to read about the issue you have encountered as we are used to receiving positive feedback in this regard. We always aim to keep our standards at the highest possible level but seem to have failed in this particular instance.
We apologise for this oversight and will send the feedback to our food and beverage team in order to prevent this from happening again. We wish we would have been able to intervene at the time of your stay.

We hope you will give us another opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De kamers zijn wat simpel maar zijn netjes en schoon.
Je kunt er ook gemakkelijk parkeren omdat er een ondergrondse parkeergarage aanwezig is. Het hotel ligt in een rustige buurt maar savonds kan het wat lawaaierig zijn op straat.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank dianaaa1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The President B... H, Responsable relations clients van The President Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen.
Ons personeel staat altijd voor de gasten klaar om hen een onvergetelijke ervaring te geven. We zullen de complimenten doorgeven aan onze collega's.
We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van de properheid van onze kamers, van de ligging van het hotel en van onze parking.
Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Het President Brussels Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2019

Lobby, restaurant en ontbijtzaal recent vernieuwd en heel mooi. Kamers mooi en proper. Nachtsevice van Hakim echt aanbevelenswaardig! Ontbijt besteld via booking.com bleek echter slechts voor één persoon te zijn terwijl we een duo king size bed hadden met 2. Lijkt mij eerder een probleem bij booking.com dan bij het hotel. Na een iets te lange discussie werd dit finaal opgelost door de manager die het 2 e ontbijt niet aanrekende.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Aqwp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The President B... H, Responsable relations clients van The President Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2019

Geachte Gast,


Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen.

Ons personeel staat altijd voor de gasten klaar om hen een onvergetelijke ervaring te geven. We zullen de complimenten doorgeven aan onze collega van de nachtservice.
We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van de properheid van onze kamers en van de stijl van onze lobby, restaurant en ontbijtzaal. We zijn opgelucht dat wij de fout in reservatie hebben kunnen compenseren. Hopelijk heeft u heerlijk geslapen en gegeten.

Met vriendelijke groeten,

Het President Brussels Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 27 mei 2022

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The President Brussels Hotel, Marketing van The President Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken