“Goede kwaliteitsgerechten, drank te duur”
Beoordeling van Le Grand Bi

Le Grand Bi
Geclassificeerd als nr. 2.934 van 3.759 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 januari 2017 beoordeeld

Je kan hier lekkere kwaliteitsgerechten eten aan, voor centrum Brussel, normale prijzen, De bediening is goed en vriendelijk. De dranken zijn echter te duur.

Schrijf een beoordeling

23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk eten. Het restaurant lijkt in het eerste opzicht een prima net restaurant, waar je voor een vrij lage prijs, voor de locatie, kan dineren. Eenmaal binnen ruikt het vreemd en loopt er een kat rond die graag naast je komt zitten tijdens het dineren. Mijn vriend nam het €18.50 menu en ik het €12.50 menu. Dit viel ons erg tegen. De kaaskroketjes bij het voorgerecht kwamen qua smaak dichter bij aardappelkroketjes, maar dan de vieze variant. De garnaal kroketjes van het 18.50 menu smaakte naar te ver gebakken gepureerde vieze vissticks. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. Voor ons beide taai vlees, slappe friet en wat geraspte wortel als salade. Ook de saus leek gewoon uit een supermarkt pakje te komen en was niet bepaald lekker. Daarna kwam het dessert dat beloofde een lekkere warme wafel te zijn met chocoladesaus. Echter was dit een vette sponzige in de magnetron opgewarmde supermarkt wafel, met enkele lijntjes glucose-fructose stroop ("de chocola"). Na het dessert werden we direct verrast met de rekening waarbij we maar liefst 4 euro moesten betalen voor het simpele kleine "campus" biertje. (Deze prijs stond uiteraard niet vermeldt op de menukaart). Al met al was het eten dus totaal niet lekker, en ook de bediening was nou niet bepaald vriendelijk. Ps. De TripAdvisor beoordelingssticker op de deur mag van mij wel weg, die verdienen ze niet.

1  Bedank D. T
27 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten prijzen van 18.50, binnen alles praktisch vanaf 25, zalm was vreselijk, glas witte wijn 5,- p/s en dan dat vreemde belletje wanneer er iets klaar was dat klonk alsof het volgende nummer wordt doorgeklikt bij de bakker hahaha!

20 december 2014 beoordeeld

Ik sluit mij helemaal aan bij onderstaande recensies. Je word naar binnen gelokt met toeristenmenu's van €12,50 en €18,50, echter eenmaal binnen krijg je de standaard duurdere kaart. Wanneer je vraagt naar de menu's krijg je deze wel.
Wij kozen voor de gebakken gamba's en lamskoteletten. Deze eerste waren ongepeld en niet ontdaan van ingewanden. Ze smaakten "smushy". De lamskoteletten kwamen met een dikke lading jus maar waren verder totaal smakeloos. Dikke randen vet waardoor er slechts een paar hapjes vlees overbleven. Het bestelde "medium" was doorbakken. Ik vroeg mij zelfs af of het wel lamsvlees was?!?! Kortom zelden zo beroerd gegeten. Wij komen hier NOOIT meer terug en raden het iedereen af!!!

• Sfeer
19 december 2014 beoordeeld

Een van de vele restaurants die toeristen aantrekt . Leek op eerste zicht van buiten uit iets beter dan tientallen anderen in zelfde straatje . Buiten staan borden met toeristen menu's aan 12.5 euro en aan 18 euro . Eens binnen gestapt kreeg men een totaal andere menukaart te zien welke overdreven prijzig is voor de buurt en het type restaurant. Toen de ober kenbaar gemaakt werd dat er ook een andere menukaart is kregen we deze van 18 euro. Nogmaals moeten vragen naar de andere kaart van 12.5 euro. Tegen de zin werd die gehaald. Het eten zelf was van het pakjessoort en microwave bereiding , maar voor 12.5 euro mag je natuurlijk voor een voorgerechtje, gerecht en dessertje ook niet het onmogelijke verwachten. Het viel nog wel mee ( maar kon ook beter). Een aantal glazen bier (pils) kostte evenveel dan dit toeristenmenuutje. Gezien de handelspraktijken van de menukaarten binnen, geen aanrader. Het is hun manier mensen te lokken en uiteindelijk te verleiden tot veel duurdere bestellingen die op hun beurt dan weer te hoog in prijs zijn wat betreft kwaliteit-prijs verhouding. Door deze praktijk kiest het restaurant zelf voor negatieve weerklank.

Reizigers die Le Grand Bi bekeken, bekeken ook

In Le Grand Bi geweest? Deel je ervaringen!