“Best Thai meal in Years ”
Beoordeling van Better than hungry

Better than hungry
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 304 van 3.886 Restaurants in Brussel
Beschrijving: Dit is het nieuwe Asian Street food-project. Ons menu is snel, lekker, een gerecht gemakkelijk te eten. Ze worden gemengd en gecombineerd met verschillende soorten noedels uit Azië met sauzen uit verschillende regio's waarvan wij denken dat ze geschikt zijn voor bepaalde noedels en rijst. We hebben fingerfoods, pan noodles, verschillende soorten gebakken rijst uit Azië en noodlesoepen
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarom kom ik hier nu pas voor het eerst? Beste Thaise restaurant waar ik in lange tijd geweest ben. Mooie inrichting, vlotte vriendelijke bediening, en dan dat heerlijke eten... Hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020

30 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Smakelijk, licht, verrukkelijk
Noedels met groenten en verschillende sauzen in verschillende graden van pittigheid, daarbij keus uit vegan, tofu, kip, vlees, vis, garnalen.
Als dessert kozen wij voor cocosijs, heerlijk.
Alles geserveerd in aardewerk schalen met een steel. Heel praktisch.

Datum van bezoek: januari 2020
SaraanSuksrikarn, Owner van Better than hungry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. hoop je snel weer te zien

12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, keuze aan street food met authentieke Thaise smaken, modern en cool ingericht. Democratische prijzen voor vers bereide gerechten, je kan binnenkijken in de keuken. Vriendelijk onthaal.
Het enige minpunt is de dampkap, die niet sterk genoeg aanzuigt. Dit zorgt helaas voor een terugslag van de etensgeuren in het restaurant.

Datum van bezoek: januari 2020
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuke ontdekking. Het voorgerecht (dim sum) was geweldig. We hadden als hoofdgerecht de pad thai red curry. Mijn vrouw met kip, maar die was maar heel zuinig aanwezig (meteen het enige minpunt). Die van mij met beef was wel heel goed. Het glas wijn was een portie die je nergens meer krijgt (en dat is positief bedoeld). Heel leuke bediening en we hadden een tafeltje buiten. We keren zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
SaraanSuksrikarn, Owner van Better than hungry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Hi

Thank you for taking your time to give us your comment. Me and my team are very happy that you have a good dining experience with Better than hungry.

My team is looking forward to your next visit. If there is any comments positive or negative. Please let us know. Your comments only make us better everyday.

Regards,
BTH team

6 mei 2019 beoordeeld

al van op straat ruik je lekkere aziatiatische geuren.
we waren werkelijk verrast door de keuken ( new azian streetfood concept )
alles was super vers en zeer smaakvol.
inrichting is correct maar een beetje sfeerloos en donker.
raden dit eethuis aan vóór een spektakel of indien je weinig tijd hebt....
prijs kwaliteit kan niet verbeterd worden.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Better than hungry bekeken, bekeken ook

In Better than hungry geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.