“Very nice restaurant”

wo 29/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 4.088 Restaurants in Brussel
11 april 2022 beoordeeld

Het is een geweldig restaurant in het centrum van Brussel. De service is prima en de mensen zijn erg aardig en behulpzaam. Het restaurant is erg schoon en hun eten is van goede kwaliteit. Wij bevelen Berlaymont cafe van harte aan voor een lekkere lunch of dinner.

Datum van bezoek: april 2022

13 juni 2021 beoordeeld

Zeer goed eten, leuke omgeving en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om te komen eten & drinken.

Datum van bezoek: juni 2021
3 februari 2020 beoordeeld

Zeer toffe brasserie. Altijd on orde. Vaak positieve verrassingen zoals croissant bij de koffie. De lunch is altijd dik in orde. (Vandaag solletjes in de lunch met heerlijke puree voor slechts 14 euro !!)

Datum van bezoek: februari 2020
20 september 2019 beoordeeld

We dachten nog even een cappuccino en dan naar hotel. 5 man personeel en niemand die naar je tafel komt en als je dan eindelijk je cappuccino krijgt smaakt dit naar slootwater. Nooit meer. De frituur lucht blijft ook de hinderdlijk in je neus hangen

Datum van bezoek: september 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een belgisch hammetje en konijn met kriek. Traditioneel belgisch dus. In 1 woord: verrukkelijk. En dat alles tegen zeer schappelijke prijzen. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Berlaymont Cafe bekeken, bekeken ook

In Berlaymont Cafe geweest? Deel je ervaringen!