Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 18 februari 2016 via mobiele applicatie

Locatie op 200 meter van congresgebouw. Grote kamer, en badkamer. Een echte coupe de coeur! Maar geen kast in mijn kamer. Ontbijt is erg zoet.
Prima gastheer (morgen) en gastvrouw (avond). Ruime keuze aan restaurants in de buurt, waarvan enkelen tot de too in Brussel behoren.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2015

2 nachten heerlijk geslapen in deze B&B. Authentieke eigen inrichting, comfortabele kamers en badkamer en een zelfgemaakt, vers ontbijtje. Zeer centraal gelegen bij de grote markt, station en de zavel, alles op loopafstand. Voor herhaling vatbaar

Kamertip: kamer op etage drie is ruim met 2 slaapkamers
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015 via mobiele applicatie

Mooie inrichting, heerlijk bed en een top lokatie! Ontbijt is goed met vers fruit, jus d'orange, lekker brood. De kamer is heel ruim en heeft mooie hoge plafonds. Je hoort het wel als er mensen op de trap lopen maar dat zijn er nooit veel want er zijn maar weinig kamers.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 30 mei 2015 via mobiele applicatie

Ingang langs een zeer smalle, steile trap (niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn). Zeer ruime kamer die bestaat uit een living, een slaapkamer en een badkamer met inloopdouche. Lekker ontbijt met vers sinaasappelsap, verse aardbeien, verschillende broodsoorten en kazen. Zeer goed gelegen voor een bezoek aan Brussel.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 augustus 2012

Mooi B&B, de kamers zijn leuk ingericht. De ruime badkamer heeft een heerlijke douche en ouderwetse badkuip. De details maken het af. Het B&B is verder centraal gelegen in het centrum bij de grote markt. Het ontbijt is ook super, je komt er aan niets te kort.

Kamertip: Een dag van te voren zijn deze kamers in de aanbieding voor een stuk minder dan de 145 euro per kamer.
Datum van verblijf: augustus 2012