“JAWADDE”

Pois Chiche
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 10 van 3.883 Restaurants in Brussel
8 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Amai! Hebben wij hier lekker gegeten. De groentjes waren super vers en de bediening heel vriendelijk. Persoonlijke favorieten zijn de falafel en de sabih. Ga zeker langs in dit op en top Brussels/internationaal restaurant.

Datum van bezoek: december 2020
Pois Chiche, Eigenaar van Pois Chiche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Merci, Levi!

24 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met het hele team gaan eten en drinken op het leuke terras van Pois Chiche om het werkseizoen af te sluiten. Goede service en lekker eten!
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020

Blij jullie gehad te hebben! Wanneer zien we je terug? ;-)

24 november 2020 beoordeeld

Bij het binnenkomen meteen vriendelijk geholpen en bediend! Het eten is super lekker, vers én bio! Zeker de huisgemaakte Babaganoush is een aanrader, héérlijk. Keuze uit leuke biertjes en een groot pluspunt : je mag onbeperkt je glas water bijvullen. Een van mijn favoriete plekken voor mijn lunchbreaks.

Datum van bezoek: oktober 2020

Bedankt voor de mooie review, Ines!

30 oktober 2020 beoordeeld

Mijn favoriete lunchadres in Centrum Brussel. Middle East Food met een vleugje rock ' roll: superlekker, vers, gezond en coole bediening.

Datum van bezoek: oktober 2020
Poischichebrussels, Eigenaar van Pois Chiche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2020

Dank u, Karin! Hopelijk tot snel! <3

7 oktober 2020 beoordeeld

Lekker gegeten en erg vriendelijk bediend. Gelegen op wandelafstand van het centrum, zeker de moeite om terug te keren!

Datum van bezoek: september 2020

Tot snel, Ward! <3

Reizigers die Pois Chiche bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Pois Chiche geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.