Beoordeeld op 20 april 2017

alles ok niets op aan te merkenµ
topligging midden het verkeersvrij centrum van brussel.
dichtbij supermarkten,restaurants,cafes en winkelstraten.
ook welkom met je huisdier.

minpunt(duur parkeren in brussel)

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 29 december 2016

We hebben geweldig genoten van een weekendje Brussel in dat apparthotel. Ons bed werd vanuit de muur opgemaakt. Geen gebruik gemaakt van hun ontbijt. We hadden alles zelf om de hoek gekocht. Prima te doen. Alles was compleet. Klein keukentje, 24 uurs receptie. Ik zou er zo weer naar toe gaan.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016

Het hotel is ideaal gelegen op loop afstand van de Grote Markt en al zijn uitgaansgelegenheden naast de deur is de ingang van de Metro zodat je overal in de stad snel en gemakkelijk kan komen. En op redelijke loopafstand zijn er grote parkeergarages waar je wel tegen betaling heel goed en veilig je auto kan parkeren.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 december 2015

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 1 september 2014

Adagio aan de 20 Boulevard Anspachlaan is een goed hotel/appartement met vriendelijk personeel en ruime en schone kamers. Parkeren was geen probleem, aan de overkant is een grote parkeergarage. Door de prima ligging van het hotel/appartement in het centrum, is alles goed te doen zonder auto; Grand Place, Grasmarkt, eetgelegenheden, etc.. Ontbijtbuffet is kleinschalig, maar voor mij goed genoeg.

Kamertip: Als je met raam open wilt slapen, dan zou ik een kamer kiezen aan de zijkanten.
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken