“Lekker lekker ”

za 6/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 151 van 3.883 Restaurants in Brussel
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede eten aan een goede prijs. Zeer vriendelijk personeel! Zeker terug komen !
Ik vond het tof dat we kunnen verschillende klein gerechten en zo van alles een beetje proeven.! Prijs was ook goed!

Datum van bezoek: juli 2019

23 mei 2019 beoordeeld

Le Prince is centraal gelegen, heeft een gezellig terras maar is vooral binnen erg mooi van decor. Hier kan je zeer uitgebreid eten.
Personeel is vriendelijk, en het eten is HEERLIJK!

Datum van bezoek: mei 2019
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen, gezellig en smaakvol interieur, vlotte en vriendelijke bediening, uitgebreide kaart, lekker en kwaliteitsvol eten, goeie prijs, sterke aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 27 € per persoon kan je hier zeer uitgebreid eten (3 koude en 2 warme mezze, een mixed grill-schotel en een dessert). Niet duur voor een Libanees restaurant. Nota: deze zaak serveert geen alcohol.

Datum van bezoek: december 2018
2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren in Brussel voor Winterpret, maar wilden eens Libanees gaan eten. Bij ons in de buurt vind je dat niet direct. Dit gezien via Tripadbisor dus hier naartoe zonder reservatie. Er was nog plaats en we werden vriendelijk ontvangen. Eerst verschillende mezze gekozen (falafel, Libanese worstjes en 2 pasta hapjes (vlees en kaas)) en daarna een rijst met kip en spicy hamburger. Omdat de hamburger wat later kwam dan de rijst kregen we nog een extra hummus. Eigenlijk veel teveel want kregen het amper op (en we zijn grote eters), maar wel lekker. Was onze eerste keer Libanees, dus vergelijken kunnen we niet, maar we hebben wél lekker gegeten. Vriendelijke bediening ook, die wel enkel Libanees en wat Engels spreekt, misschien wat Frans. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Le Prince Downtown bekeken, bekeken ook

In Le Prince Downtown geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.