“Prima stoofvlees met frites restaurantwaardig”
Beoordeling van Nuetnigenough

Nuetnigenough
Geclassificeerd als nr. 62 van 3.979 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn volwassen zoon in Brussel. Gezocht op beste frites met stoofvlees omdat we daar trek in hadden. Afgeladen vol met wachttijden van minimaal 30 minuten. Het wachten waard. Voorgerecht soep ban de dag: wortel courgette. Prima op smaak en geserveerd met roomboter stokbrood. Zoon garnalenkroketten. Hetzelfde verhaal. De stoof met frites overheerlijk. Terecht genoemd alds een van de beste stpofhdrechteb

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlaams stoofvlees met ruime keuze aan Belgische streekbieren. Was echt grandioos lekker. Precies zoals je het hebben wilt. Drukke plek, dus mogelijk moet je even wachten. Moeite waard!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met een vriendin en vond het zeker lekker maar niet subliem. Ik ben ook wel meer fan van de Aziatische keuken dus kan de Franse minder goed beoordelen. Vriendin vond het dan weer fantastisch.

Leuk interieur dat niet zo restaurant achtig aanvoelt, maar eerder eten bij vrienden thuis.

Goede bedoening. Wel op tijd zijn want het is niet mogelijk om te reserveren en het is first come first served ;-) ook al ben je maar met twee en is er enkel nog een tafel van vier personen, zal je hem krijgen!

12 april 2018 beoordeeld

We kwamen net op tijd binnen, want een kwartier later zat de zaak vol en onstond er een file aan de deur. De bierkaart is heel uitgebreid en de prijzen vond ik zeker ok voor centrum Brussel. Echter het advies qua bieren van het personeel was niet denderend te noemen. Ik had de indruk dat hij maar een fractie van de bieren kende die op hun lijst stonden...

Het eten was goed, vooral de saus dan. Helaas was het vlees (onglet) een beetje aan de taaie kant, maar daar kan de kok ook niet altijd aan doen.

Het voornaamste minpunt vond ik echter de sfeer, of beter: het gebrek aan sfeer. Ik vond de zaak maar redelijk kil ingericht en het uitzicht op een rij wachtende mensen is ook niet erg leuk te noemen.

8 april 2018 beoordeeld

We waren best vroeg, dus er was gelukkig nog een plekje in de best kleine zaak. We werden vriendelijk geholpen. Mijn vriend kreeg advies over het bier. We hoefde niet lang op het eten te wachten. Royale porties en beide gerechten waren erg smakelijk! We hadden de eend en het hammetje.

In Nuetnigenough geweest? Deel je ervaringen!