“Super”

Sentro Lounge & More - Brussels
Reserveren met
Sentro Lounge & More - Brussels is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 198 van 4.096 Restaurants in Brussel
9 januari 2017 beoordeeld

Geweldig eten en bar vooral het personeel is uitstekend. Het ziet er erg mooi en stijfvol uit waardoor het erg leuk is om wat te drinken of te eten.

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De draaideur bij de ingang blijft krap. Maar daarmee is alle kritiek wel gegeven.
Het personeel is vriendelijk en attent, de kamers in alle opzichten goed en de lounge voor hhonors leden klein maar wel goed voorzien van hapjes en drank.
Kortom een hotel om graag weer naar terug te komen

9 juni 2016 beoordeeld

Lekker eten, wel duur. Ook cocktails zijn lekker maar geen bijzondere menu of zo. Maar die normale cocktails dat je verwacht van elke bar.

30 april 2016 beoordeeld

Vlakbij het centraal station en de Grand Place ligt Hilton's nieuwste hotel in brussel.
Als ze de draaideur door een ruimer exemplaar vervangen is het helemaal perfect.
Geweldige service, fantastisch ontbijt

28 oktober 2015 beoordeeld

Toen we 2 maanden geleden een eerste keer kwamen eten, hadden we een bittere klantervaring op niveau van zowel kwaliteit als service. Gisteren, in tegenstelling, waren we aangenaam verrast door de kwaliteit van service die we verkregen van Tao en Cliff: een glimlach, professioneel en een oog voor detail en kwaliteit; een ervaring zoals we ook verwachtten.
Een laatste verbetering is zich wel nog te vinden in de kwaliteit van het eten.
Nederlandstalige kaarten zouden toch ook aangenaam zijn.

Reizigers die Sentro Lounge & More - Brussels bekeken, bekeken ook

In Sentro Lounge & More - Brussels geweest? Deel je ervaringen!