“Leuk terras op een fijne locatie”
Beoordeling van Be Burger St Catherine

Be Burger St Catherine
Geclassificeerd als nr. 519 van 3.886 Restaurants in Brussel
Beschrijving: Be Burger Sint-Katelijneplein bevindt zich in hartje Brussel en is dé place to be voor zowel bewoners van deze levendige, bonte wijk als toeristen die de stad verkennen. Dit restaurant beschikt over hoge plafonds, mooie ruimtes, een unieke sfeer en een terras dat het hele jaar door geopend is. Zowel op het terras als in het restaurant zal u gecharmeerd worden door de warmte en gezelligheid die er hangt.
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras op een fijne locatie in de stad. Burgers en frietjes waren lekker, bediening was gewoon oké.

Datum van bezoek: juli 2020

17 februari 2020 beoordeeld

We zijn hier op een drukke zaterdag binnen gewandeld omdat de beoordelingen op tripadvisor goed waren. Jammer genoeg zijn we erg teleurgesteld buiten gekomen. We zaten op de eerste verdieping waar de tafeltjes erg dicht op mekaar gepakt staan en waar het bloedheet was. Het eten was echter alles behalve heet. De hamburgers waren lauw en de frieten koud. De hamburgers waren niet slecht maar ook weer niet van die culinaire aard dat er 12 tot 15 euro voor gevraagd kan worden.
Het systeem van betalen beneden aan de toog werkt duidelijk niet op een drukke avond. We zijn ettelijke minuten totaal genegeerd omdat de man aan de ingang het te druk had met mensen hun tafel te wijzen en de man aan de bar niet kon volgen met het bedienen van de dranken. De zaalbediening liep zich ook de benen onder het lijf en dus konden wij niets anders doen dan wachten tot we "mochten" betalen. Minder eerlijke personen waren misschien gewoon weggegaan ...
Al bij al zeker geen goede ervaring.

Datum van bezoek: februari 2020
1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Be Burger heeft het reserveren via The Fork aan gezet echter kon dit niet volgens hun. Meerdere mensen hebben gereserveerd en zijn op oudejaarsavond naar huis gestuurd want reserven was volgens hun niet mogelijk. Het personeel was onbeleefd en leek het ook niet veel te boeien en stuurde mensen gewoon weg. Ze hadden hun zaakjes niet op orde en hebben van mensen hun reserveringen niet geannuleerd dus je kwam daar voor niks. Slechte zaak met slecht personeel.

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmaal binnen werden we gelijk naar een tafel geleid, deze was vrij tochtig gesitueerd (dicht bij de deur) dus gevraagd of we aan een ander tafeltje mochten zitten, dit was geen probleem. Het was gelukkig niet zo druk op zondagavond. Vervolgens duurde het jammer genoeg behoorlijk lang voordat het personeel de bestelling kwam opnemen (wij waren hierin niet de enige). Dit was het enige minpunt van de avond.

Eenmaal besteld ging het allemaal vrij vlot, goede burger gegeten, New York, was erg lekker. Mijn vriendin had een andere burger die ook lekker was. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, gezellige locatie en niet te druk. Kortom, prima avondje met goed eten en drinken!

Datum van bezoek: november 2019
281sebad, Propriétaire van Be Burger St Catherine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Bedankt voor uw bezoek en uw bericht, hiermee kunnen we ons verbeteren :)

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

een leuk pleintje om te zitten, niet toeristisch. Bij de Sint Katelijne kerk. Lekkere drankjes en hapjes. Heerlijk even gezeten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Be Burger St Catherine bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In Be Burger St Catherine geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.