“Ziek achteraf”
Beoordeling van Kom Bij Ma

Kom Bij Ma
Geclassificeerd als nr. 3.392 van 3.894 Restaurants in Brussel
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Italiaanse americain was allesbehalve gekoeld. Het ogenblik zelf niet slecht van smaak,maar dit is me zó slecht bekomen achteraf... buikloop en braken.:-(

Datum van bezoek: augustus 2020

25 december 2019 beoordeeld

Zaterdag 21/12/2019 met 3 personen gaan eten. Kaaskroketten, korst bijna zwart, en men rook dat het frituurvet dringend aan vervanging toe is. Ballekes in tomaten saus, smaak ballekes OK, maar saus VEEL te vettig. Frieten, niet lekker. Dan voor een glas wijn 6€ durven vragen,in zulke gelegenheid schandalig. Dan krijg je ook nog heel weinig ook. De tafels waren niet echt proper. Buiten kondigen ze gerechten aan schappelijke prijzen, maar die staan dan binnen niet op de kaart. = lokmiddel voor toeristen. Ons zien ze er nooit meer. Ze mogen ook DRINGEND hun prijzen op website aanpassen, alles staat er VEEL goedkoper. Glas wijn 4€!!!!

Datum van bezoek: december 2019
7 november 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel maar daarbij is ook alles gezegd. Onze eerste 3 keuzes uit de beperkte maar dure wijnkaart waren niet beschikbaar. De 2 schotels van stoverij en choucroute die we hadden besteld stonden zo snel op tafel dat het niet anders kan of het ging om opgewarmd voedsel. Wat duidelijk te zien was aan de frieten en de puree.
De zuurkool dreef in het vocht en leek eerder soep. Tot slot 4,50€ voor een pils en 3,50€ voor een eenvoudige koffie vinden wij prijzig.

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en niet duur. De gerechten van alle vijf personen werden ongeveer gelijktijdig opgediend. Ruime keuze uit vis en vleesgerechten.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. Bediening moest rennen om alles rond te krijgen. Maar als je de tijd hebt is dit geen probleem.

Enig nadeel, geen groente bij het eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Kom Bij Ma bekeken, bekeken ook

In Kom Bij Ma geweest? Deel je ervaringen!