“Lekkere Spaanse keuken in Brussel!”
Beoordeling van Hispania Brussels

Hispania Brussels
Reserveer een tafel
do 25/2
20:00
Geclassificeerd als nr. 137 van 3.886 Restaurants in Brussel
2 januari 2021 beoordeeld

Gisteren hebben we het Kerstafhaalmenu besteld. De goede indruk startte bij het afhalen: Vriendelijke service en alles was zeer hygiënisch verpakt. Het menu was zeer uitgebreid en heel lekker van smaken.
Wij zijn eerder ook al meerdere malen in het restaurant zelf gaan eten en wij waren steeds zeer tevreden!
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2021

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd en heerlijke gerechten , de tapas zijn heerlijk en onze hoofdgerechten waren erg smakelijk.
Een aanrader als je van Spaans eten houdt, service was vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch spaans restaurant in hartje Brussel, met ‘Asturian touches’. Een ervaren chef die prachtige en smakelijke gerechten op het bord legt. Vriendelijke bediening, aangename sfeer en bovendien... alle dagen open, ook op zondag en maandag. Een echte must!

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2019 beoordeeld

Fijne tapas gerechten, maar dan anders als in Spanje, het zijn echte gerechten, verfijnder en mooi opgediend. Mooie entourage en een goede balans tussen chique en informeel en warm welkom.

Datum van bezoek: februari 2019
12 november 2018 beoordeeld

Verjaardags diner hier gehad , de tapas waren heerlijk .
De bediening was vlot en vriendelijk , lekkere Spaanse wijnen.p

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Hispania Brussels bekeken, bekeken ook

In Hispania Brussels geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.