“Baogo”
Beoordeling van Baogo

Baogo
Reserveren met
Baogo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 42 van 4.096 Restaurants in Brussel
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een kleine reis voor een city trip naar de zuiderburen. Vergt de maag zijn benodigde calorieën. Via trip advisor hebben we deze tent random gekozen en zijn gaan zitten in het restaurant. Na het bestellen van wat leek een lekkere 'dish', bleek de aanbeveling meer dan waar te zijn. We kregen de burgers al na 15 minuten, de friet is goed (daar zijn de Belgen goed in) de burger, de prijs, muziek niet te luid of te zacht maar hip genoeg voor ons. Het restaurant heeft een Aziatische tint, die zich ook weergeeft in het gerecht. Als men Brussel een keer bezoekt, neem hier een hap want wie houd nou niet van een vette burger.

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurantje waar je enkel hamburgers kan eten. Ze kosten allemaal €12 en hebben een Aziatisch tintje.
De drankkaart is uitgebreid met enkele lekkere biertjes op vat.
Zeker de moeite waard voor een bezoekje. Reserveren lijkt me niet nodig.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een klein hapje eten, dus we dachten een klein broodje te bestellen. Dat was dus niet zo klein. Lekker gestoomd broodje met puled pork en brisket met royaal verse friet erbij. Goed van smaak allemaal en genoeg.

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze uit verschillende soorten hamburgers. Geserveerdmet zeer goede verse friet. Salade kan ook. Alles schoon en fris en zeer vriendelijke bediening. Aanrader om hier te eten!!

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere aziatische burgers die prijs-kwaliteit top zijn!

Grote portie, zowel ik als mijn vriend kregen niet alles op.

Aanrader in Brussel!

Datum van bezoek: september 2018

In Baogo geweest? Deel je ervaringen!