“Grandioos!”

za 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 25 van 4.074 Restaurants in Brussel
4 september 2021 beoordeeld

Fantastische kwaliteit. Mooie gerechten. Puur en heerlijk van smaak. We kregen ook nog veel extra gerechtjes . In 1 woord geweldig. Professionele en vriendelijke bediening.
'atalier Willy daar moet je hebben gegeten wanneer je Brussel bezoekt. Top!!

Datum van bezoek: september 2021

27 juli 2021 beoordeeld

Een gezellig etentje gehad via restodays. Vriendelijke en correcte bediening. Eten was lekker en mooi gepresenteerd. Aangenaam kader met voldoende afstand tussen de tafels. Was zeker prijs-kwaliteit en hier komen we graag nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2021
26 juli 2021 beoordeeld

Ik ben met mijn familie gaan eten en het eten was super lekker! Het personeel is zeer aangenaam en het service is super! Ik raad het zeker aan. Het is zeker niet de laatste keer dat ik daar zal gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2021
2 augustus 2020 beoordeeld

Na 50 minuten hadden we nog maar enkel de amuse gekregen van ons 3 gangen menu. Onze vriendelijke vraag of de gerechten iets sneller konden komen vermits we maar 2u tijd hadden tijdens onze middagpauze, werd eerst koel onthaald. Er wordt enkel frans gesproken, misschien was onze vertaling niet perfect ? De gerechten volgenden dan snel.

De prijs van de Resto days lunch was correct daarom prijs/kwaliteit heel goed.
Dure wijnkaart

Datum van bezoek: juli 2020
8 maart 2020 beoordeeld

mooi aanbod in de kaart en de 2 keuzemenu's
Mooie wijnkaart. Keuze belgische chardonnay's .
Sommelier serge is behulpzaam en symphatiek en discreet.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die L'atelier de willy bekeken, bekeken ook

In L'atelier de willy geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.