“Heerlijk gegeten! Super vriendelijk”
Beoordeling van Grill Land

Grill Land
Geclassificeerd als nr. 184 van 3.887 Restaurants in Brussel
14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Super vriendelijk personeel! Geen nederlandse menukaarten maar werd wel nederlands gesproken! De ober raadde ons een vleesschotel voor 2 personen aan met alle soorten vlees. We hebben deze met ons vieren (2 kinderen incl) gedeeld en dit was voor ons precies genoeg! Mooi terras achter, helaas vandaag geen mooi weer hiervoor! Maar zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere schotel van het huis met kip, gehakt, groenten en humus. Vlees wordt bereid op houtskool. Snelle en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2020
18 januari 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten
Zeer goede ontvangst ,vlotte bediening .
Woordje uitleg over de gerechtjes die opgediend werden (Nederlands /Frans )
In de zomermaanden kan je in de stadstuin van je eten genieten
Zeker een aanrader één woord top

Datum van bezoek: januari 2020
14 juli 2019 beoordeeld

Zeer goede zaak, prijs kwaliteit is correct. Uitstekende bediening! Ideale locatie wanneer je het Koning Boudewijnstadion bezoek, of de omgeving in Brussel.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurant gevonden. Heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. Bediening erg aangenaam. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Grill Land bekeken, bekeken ook

In Grill Land geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.