“Lekker en snel”
Beoordeling van Grill Land

Grill Land
Geclassificeerd als nr. 184 van 3.887 Restaurants in Brussel
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere schotel van het huis met kip, gehakt, groenten en humus. Vlees wordt bereid op houtskool. Snelle en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2020

18 januari 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten
Zeer goede ontvangst ,vlotte bediening .
Woordje uitleg over de gerechtjes die opgediend werden (Nederlands /Frans )
In de zomermaanden kan je in de stadstuin van je eten genieten
Zeker een aanrader één woord top

Datum van bezoek: januari 2020
14 juli 2019 beoordeeld

Zeer goede zaak, prijs kwaliteit is correct. Uitstekende bediening! Ideale locatie wanneer je het Koning Boudewijnstadion bezoek, of de omgeving in Brussel.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurant gevonden. Heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. Bediening erg aangenaam. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld

Heel goede ontvangst! We zijn op onverwachts binnengekomen en kregen heel authentieke gerechten voorgeschoteld!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Grill Land bekeken, bekeken ook

In Grill Land geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.