Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline1.074 US$
eDreams1.074 US$
Agoda.com1.075 US$
Tripadvisor1.075 US$
ZenHotels.com
Hotels.com
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (387)
Beoordelingen filteren
387 resultaten
Waardering van reizigers
170
152
43
9
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
170
152
43
9
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 387 beoordelingen
Beoordeeld op 29 januari 2020

Prima hotel op 10 minuten loopafstand van het centrum. Metro- en busstation op nog geen 2 minuten lopen, hierdoor ben je binnen 20 minuten in de uithoeken van Brussel (Atomium en de P+R parkeerplaatsen). Mooie, moderne en schone kamers. Goede wifi-verbinding op de kamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. We waren tandpasta vergeten en deze konden we kosteloos bij de receptie krijgen. Hoewel de kamer erg mooi was op de hoek op de vijfde verdieping, hadden we tijdens de nacht en ochtend last van het toeterende verkeer en de sirenes. Het is dus vrij gehorig en het leek een beetje te tochten bij de ramen (wel dubbelglas). Wisseling van kamer vanwege het lawaai aan de straatzijde was geen probleem en werd snel en netjes opgelost. Als kers op de taart en mogelijk verbeterpuntje: Hoewel dit ons verblijf nauwelijks beïnvloedt heeft, was het fijn geweest als er een waterkokertje met koffie/thee en een koelkastje op de kamer hadden gestaan. Al met al een prima uitvalsbasis voor een paar nachtjes Brussel.

Kamertip: Rooms on the side are quieter, but corner rooms are large and have a nice view.
Datum van verblijf: januari 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank niek817
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GuestRelationsBru, Guest Relations Manager van Yadoya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020
Google-vertaling

Dear niek817,
Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. Extremely glad that you liked YADOYA Hotel in general.
On the other hand, we are sorry about the noise issues you have experienced during the stay. In case you prefer a quieter room, do not hesitate to inform us in advance. Our team is focused on providing our guests the best experience and we are always working to fulfill guest requests upon availability.
We do have tea and coffee facilities only in our suite room types. However, we have bar available at reception from where you can buy different types of drinks and snacks.
In addition, our rooms do not have fridge. In case you need to keep something fresh, do not hesitate to ask at the front desk. Our receptionists will keep it in the fridge at the reception.
We hope to have the chance to welcome you again in the future.
Warm regards,
Petya Lozeva
Guest Relations Manager
YADOYA Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2020

Pas op bij dit hotel. Had geboekt via Booking.com met recht tot annuleren. Zeer tijdig geannuleerd en dit was ook te zien in de betreffende app. Toch werd er gezegd dat men niets ontvangen had en werd een no-show afgeschreven van mijn creditcard en was ik mijn geld kwijt. Terwijl ik een kopie kon laten zien van de app, dat er geannuleerd was. Zij hadden niets ontvangen ???? Het annuleringsbeleid is dus een farce !! Zeer onbetrouwbaar dus

Datum van verblijf: december 2019
Bedank 198johank
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GuestRelationsBru, Guest Relations Manager van Yadoya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020
Google-vertaling

Dear 198johank,
Thank you for taking the time to review our hotel! We checked the case and noticed that the reservation was a no show. It was charged according to that policy. We did not receive any cancellation request before the arrival date. We were only reached by your agency to ask to waive the no show fees which we cannot accept as this was received few days after the check out date. We are sorry if there was misunderstanding with the communication with your agency, you can also check with them for details.
Warm regards,
Petya Lozeva
Guest Relations Manager
YADOYA Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Het is een prima hotel. Onze kamer was schoon. Basic maar alles wat we nodig hadden. Ook het ontbijt is simpel maar er is voldoende keuze voor iedereen. We werden heel vriendelijk welkom geheten en iedereen was heel erg behulpzaam. Het hotel zelf ligt in een wat mindere omgeving. Het hotel geeft echter tips over waar je het beste (En veiligst) je auto kan parkeren dus dat was erg fijn. Wij hebben hier een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Merelenfam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GuestRelationsBru, Guest Relations Manager van Yadoya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste Merelenfam,
Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Petya Lozeva
Guest Relations Manager
YADOYA Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2019

Zeer rustig hotel ondanks de nabijheid van een drukke toegangsweg naar het centrum. Van zodra je de lobby binnenstapt , voel je de positiviteit. Personeel vriendelijk en attent. De kamer was netjes en aangenaam ingericht. Een echte aanrader

Kamertip: Kamer met zicht op de binnentuin met lampionnen is een aanrader
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank theone66
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GuestRelationsBru, Guest Relations Manager van Yadoya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Beste theone66,
Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Petya Lozeva
Guest Relations Manager
HYGGE Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2019

Direct bij binnenkomst contact met personeel, je voelt je welkom! Nemen alle tijd, geven bv tips over eetmogelijkheden in de omgeving. 10 min lopen van het toeristische centrum. Kamers ruim, zeer schoon en modern ingericht. Geen last van geluid. Echt n aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Patrice K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GuestRelationsBru, Guest Relations Manager van Yadoya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Beste Patrice K,
In naam van het YADOYA team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement.
Met vriendelijke groeten,
Petya Lozeva
Guest Relations Manager
YADOYA Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken