“Magnifieke en lekkere avond”
Beoordeling van La Boussole Brassiere

La Boussole Brassiere
Reserveren met
La Boussole Brassiere is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 132 van 4.098 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juli 2017 beoordeeld

Geweldig sympathieke bediening (iets wat een beetje zeldzaam wordt in Brussel), lekker eten (vooral de escargots bio van Monique) en een heel gezellige sfeer op het terras. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2017

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het eten is zeer middelmatig. We namen de gevulde avocado en de Tapas du mer als voorgerecht. De salade van avocado en garnalen is copieus, maar het grove zout domineert de garnalen heel jammer. De tapas zijn die naam niet waard: kleine beetjes té zoute/gepekelde mosselen, inktvis, haring; voor 14 euro vindt ik dit gewoon slecht. Daarna aten we beiden de gegrilde inktvis. Ietwat overgaat, een zeer ruime portie, maar de kruiding ook hier niet goed. Met drie gekookte krieltjes en een ongeïnspireerde slamix erbij is ook dit aan 21 euro echt te duur. Het is aangenaam zitten op het terras, dat wel, jammer dat je voor een fles rosé op een heel warme dag geen ijsemmer krijgt (de klanten met witte wijn kregen dit overigens wel). Geen adres om te bezoeken.

Datum van bezoek: mei 2017
12 februari 2016 beoordeeld

We kwamen lunchen met 14 personen, en werden warm onthaald. We kregen een apart zaaltje toegewezen, wat wel zo gezellig was. De bediening was vriendelijk en vlot, en de maaltijd werd gesmaakt. Geen grote verrassingen, wel een degelijk adres, ervaren restaurateurs en een goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen wellicht nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2016
21 mei 2015 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst! Mooi decor, zo vindt je ze alleen in Brussel! Lekker, traditioneel en zonder verassingen! Ik kom nog terug.

Datum van bezoek: mei 2015
20 december 2014 beoordeeld

Lekker eten, geen chichi, goede bediening, een lichtjes retro doch aangenaam kader, zelf ga ik er regelmatig en heb het me nooit beklaagd (woon in bxl)

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer

Reizigers die La Boussole Brassiere bekeken, bekeken ook

In La Boussole Brassiere geweest? Deel je ervaringen!