“om te lachen”

La Fabrique en Ville
Geclassificeerd als nr. 909 van 3.894 Restaurants in Brussel
5 augustus 2020 beoordeeld

Eten, gewoon,
maar de " specialiteit van het huis" zijn de mensen die er te gast zijn.
De meerderheid van het publiek vind zich zeer belangrijk . Een heel blik snobs
hebben ze op dat terras open getrokken. Eentalig Frans.
Allen daarheen om "menskens" te bekijken .

Datum van bezoek: juli 2020

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende brunch : zout, zout, gezond, wat minder gezond... voor elk wat wils! Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Leuk kader. Druk, maar niet storend; het blijft gezellig. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

- Locatie: Brussel centrum ( 15 à 20 min wandelen van Brussel-Centraal station)
- Interieur: erg leuk gebouw in een parkje, veel wit en groen
=> wel heer druk en beetje lawaaierig
- Bediening: vooral studenten denk ik, best vriendelijk (vnl. Franstalig)
- Buffet: verschillende stops (charcuterie, brood en koffiekoeken, fruitsalade en yoghurt (koe en soja), salades, warme gerechten (vlees en veggie, geen vis), verse pannenkoeken en omeletten, taarten en chocomoussen , geïnfuseerd water
- Erg lekker en goede kwaliteit

Datum van bezoek: februari 2020
26 november 2019 beoordeeld

Mooi terras in gezellig park in het midden van de stad. Het zag er veelbelovend uit. Zowel bij bestelling als afrekenen eentalig Frans, (zelfs geen Engels), lauwe koffie en moeten aandringen op correct wisselgeld.
Heel jammer voor zo'n prachtige locatie.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een zeer aangename plek om te gaan lunchen. Het personeel was zeer vriendelijk. Ik heb een toast met avocado genomen en het heeft mij zeker gesmaakt. Ik kom graag nog eens terug, alleen is het niet gemakkelijk te vinden als je er voor de eerste keer komt.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die La Fabrique en Ville bekeken, bekeken ook

In La Fabrique en Ville geweest? Deel je ervaringen!