“Zeer lekker”
Beoordeling van Publico

Publico
Reserveren met
Publico is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 75 van 4.096 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, het eten is van hoge kwaliteit. ik heb De vleesvariant van de ravioli publico gegeten en mijn vriend de saltimbocca. Was dik in orde!

Datum van bezoek: december 2017

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3x geweest en er is zoveel keuze dat je elke keer opnieuw twijfelt maar alles is even lekker! Ook heel vriendelijk personeel, aanrader...

Datum van bezoek: december 2017
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de goede recensie van tripadvisor. Ondanks dat het erg druk was kregen we het eten binnen acceptabele tijd. Eten viel tegen en zeker geen 4/5 sterren waardig.

Datum van bezoek: oktober 2017
17 augustus 2017 beoordeeld

Op basis van de goede beoordelingen op tripadvisor een bezoek gebracht aan Publico. Vriendelijke ontvangst en bediening. Wij namen als voorgerecht de garnaalkroketten, één bordje gedeeld met mijn tafelgenoot. Kroketten zeer standaard, weinig garnalen, geen saus en een gênant slaatje met balsamicodressing + een uitgedroogde komkommer. Hoofdgerecht steak bearnaise en de stoofvlees. De stoofvlees was niet lekker. Zeer veel vet aan het vlees, saus was niet zoet genoeg. Frietjes niet zelf gesneden, zonde toch. Het slaatje erbij was identiek aan deze van het voorgerecht, tevens met balsamico OMG. Steak was prima saignant gebakken (gegrild). Bearnaise was ok, niet top. Alweer storend was het identiek slaatje erbij met een verrimpelde komkommer, dewelke de minimale inspanning en eergevoel van de chef staven. Vermits de eerdere positieve beoordelingen op tripadvisor was de chef mogelijk niet in zijn dagje ofwel zijn wij gewoon betere kwaliteit gewoon.

Datum van bezoek: augustus 2017
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier samen heeeerlijk gegeten! De kaart is heel uitgebreid en ze hebben ook wat tapas gerechtjes! Leuk om samen te delen als voorgerecht. De bediening was ook vriendelijk en het eten kwam snel, we hoefden niet lang te wachten :) De inrichting van het restaurantje is ook heel erg leuk en gezellig, dus al met al echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Publico bekeken, bekeken ook

In Publico geweest? Deel je ervaringen!