“Authentiek Italiaans restaurant”
Beoordeling van Costa D'Amalfi

Costa D'Amalfi
Geclassificeerd als nr. 42 van 4.110 Restaurants in Brussel
28 mei 2022 beoordeeld

Goede ontvangst en prima bediening door authentiek Italiaans koppel,
Eten was licht, lekker, kraakvers!
Pure Italiaanse keuken.
Moesten we in de buurt wonen, dan kwamen we elke week terug. Restaurant zit ook bijna vol met vaste klanten.

Datum van bezoek: mei 2022

30 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was koud in het restaurant. Meerdere mensen hadden een jas over hun schouders.
Wij bestelden polipo. De vis werd warm geserveerd, maar onze borden waren ijskoud.
De steak besteld “bleu” , werd meer dan “saignant” geleverd.

Datum van bezoek: januari 2022
4 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pure Italiaanse keuken … authenticiteit bewaard .. erg vriendelijke hartelijke bediening..melanzane top ( flinterdunne aubergine , heerlijk met gerookte ricotta)
Slow cooked varken ook heerlijk volgens tafelgenoot , zelf pasta kikkererwten vongole , bottarga .. val in herhaling maar puur zoals in Italië .. Aanrader en om terug te komen !

Datum van bezoek: december 2021
Webicare, Chef van Costa D'Amalfi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Merci beaucoup, nous sommes heureux que vous ayez apprécié notre restaurant. Nous espérons vous revoir bientôt !

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag een leeg restaurant en geen sfeer. Als je dan vriendelijk aangeeft toch te willen gaan, wordt je onvriendelijk behandeld. Never ever again.

Datum van bezoek: augustus 2020
4 augustus 2018 beoordeeld

Sympathiek Italiaans restaurant gelegen nabij de "Berlaimont"
( Europese Instellingen ).
Obers zeer vriendelijk en laten je de tijd om je keuze te maken en geven je daarna ook uitleg en raad.
Restaurant is niet erg groot maar heeft wel een behoorlijke achtertuin
Wij kozen elk verschillende pasta-schotels ; ikzelf pasta met schelpjes ( vongole ) ; dit was lekker bereid maar de pasta was dikke macaroni. Dit lust ik niet zo graag en de vriendlijke eigenaar vroeg mij dadejk of ik liever spaghetti had. Toen ik antwoordde dat ik voldaan was bood hij mij een assortiment aan van lekkere Italiaanse kazen !
WAAR vind je zoiets nog ?!
Nog te vermelden dat hun Pinot Noir ZEER aan te bevelen is.
Wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Costa D'Amalfi bekeken, bekeken ook

In Costa D'Amalfi geweest? Deel je ervaringen!