TripAdvisor
Brussel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Je voelt je hier meteen welkom”
Beoordeling van Costa D'Amalfi

Costa D'Amalfi
Geclassificeerd als nr. 26 van 4.462 Restaurants in Brussel
25 februari 2018 beoordeeld

Heel erg vriendelijke uitbater en personeel, alsof je hier al jaren komt. Eenvoudige ontvangst, heel lekker voorgerecht en hoofdschotel. Niet teveel, niet zwaar, net genoeg voor een heerlijk dessert.
Spontaan van het huis kaas en wijn gekregen, hier wordt mee gedacht met de klant.
Uitstekende ligging.
De inrichting voelt niet echt 'cosy' maar eerder veel licht-stille muziek en wat compact.
Maar sfeer wordt er wel gemaakt, door je zo welkom te laten voelen.

Datum van bezoek: februari 2018

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk nog eens een echte Italiaan, authentiek. Pure keuken. Zeer lekkere vongole maar ook vegetarische opties. Ruime wijnkaart en sympathieke uitbaters. Gratis drankje na eten is altijd leuk. Prijs kwaliteit zit dit snor.

Datum van bezoek: februari 2018
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rommelige reservering
Ontvangst prima
Tafel tegenover de bar een beetje druk
Veel keuze aan gerechten
Primo inktvis perfekt en ruim
De coquille zeer verfijnd
Secundo ravioli met truffel zeer smakelijk
Hoodgerecht tonijn goddelijk
Ossobuco zoals het moet zijn
Jammer van de puree
Ruime keuze aan wijn
Prijs kwaliteit goed tot zeer goed

Datum van bezoek: oktober 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Een indische vriend van me kwam op bezoek en op zijn vraag zochten we een goed italiaans restaurant uit. Hij had aan een pizza gedacht maar ging uiteindelijk toch de uitdaging aan om drie schotels te delen met drie. Zo hebben we elke een menu gehad met twee entrees (carpaccio van tonijn en kleine penne met lotte en schelpjes) en een hoofdschotel (Espadon). Elke schotel was zeer lekker en ons gezelschap van drie heeft intens genoten van de verfijnde smaken. De wijn was ook prima.

Datum van bezoek: juli 2017
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Origineel eten en goede bediening. Ook een goede en betaalbare lunch van de dag. Reserveren wel nodig.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Costa D'Amalfi bekeken, bekeken ook

In Costa D'Amalfi geweest? Deel je ervaringen!