Anne U

Schoon, kleurig, artistiek!

Beoordeling van Heart of Brussels B&B
5,0 van 5 bollen26 nov 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer verrassende B&B met kleurrijke decoraties, ruime schone kamer met keukentje, thee, koffie.
Rustige straat zonder doorgangsverkeer, metrohalte Yser loopafstand.
Erg vriendelijk gastheer Jan, die goede en bijzondere tips weet te vertellen om Brussel te ontdekken.
Uitgebreid ontbijt ingebrepen in de vriendelijke prijs.
We komen zeker nog een keer terug!
Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lobby
2.5 km van Heart of Brussels B&B
0.8 km van Heart of Brussels B&B
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 12 april 2017

Comfortabele studio voor een uiterst scherpe prijs. Ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Netjes en rustig gelegen. Gastheer Jan geeft goeie tips maar dringt zich niet op. Centrale ligging op wandelafstand van wat Brussel te bieden heeft. Kortom, een aanrader.
Johan en Els

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Deze bed and breakfast is veruit de beste die we ooit bezocht hebben. Midden in het centrum van Brussel. Mooi ingericht en alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. Een goed ontbijt met veel keus. Jan, de eigenaar, is een zeer sympathieke man.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2015

de eigenaar is een heel lieve behulpzame man,die je op elke vraag antwoord en bedient,het ontbyt van verse koeken en brood heerlyk met een heel gezellige hoek om te zitten voor ontbyt,studios zyn gewoonweg fantastisch en heel zuiver

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Dit Bed & Breakfast in de verrassende stad Brussel is een echte aanrader. Locatie ligt op kruipafstand van een grote winkelstraat en loopafstand van het stadsplein. Heerlijk en uitgebreid ontbijt en leuke hippe kamer met goed bed en goede douche.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 februari 2015 via mobiele applicatie

Heb hier samen met één van mijn zoons 4 nachten geslapen.
De kamer was prima in orde en het ontbijt was geweldig!
Jan is heel behulpzaam en wil heel graag dat je het naar je zin hebt.
Ik kom zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2015