Tripadvisor
Brussel
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Deze bed and breakfast is veruit de beste die we ooit bezocht hebben. Midden in het centrum van Brussel. Mooi ingericht en alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. Een goed ontbijt met veel keus. Jan, de eigenaar, is een zeer sympathieke man.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2015

de eigenaar is een heel lieve behulpzame man,die je op elke vraag antwoord en bedient,het ontbyt van verse koeken en brood heerlyk met een heel gezellige hoek om te zitten voor ontbyt,studios zyn gewoonweg fantastisch en heel zuiver

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Dit Bed & Breakfast in de verrassende stad Brussel is een echte aanrader. Locatie ligt op kruipafstand van een grote winkelstraat en loopafstand van het stadsplein. Heerlijk en uitgebreid ontbijt en leuke hippe kamer met goed bed en goede douche.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 februari 2015 via mobiele applicatie

Heb hier samen met één van mijn zoons 4 nachten geslapen.
De kamer was prima in orde en het ontbijt was geweldig!
Jan is heel behulpzaam en wil heel graag dat je het naar je zin hebt.
Ik kom zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 3 december 2014

Wij zijn net terug van een nachtje in Brussel en genoten van ons verblijf bij deze B&B Heart of Brussels. Gastheer Jan is zeer aardig en behulpzaam. De design inrichting is heel stijlvol en sfeervol. Alles is zeer schoon en het ontbijt heerlijk! Perfect accommodatie voor als je in Brussel wilt verblijven!

Datum van verblijf: december 2014