Priceline59 US$
Agoda.com58 US$
Trip.com64 US$
Beoordeeld op 1 juli 2019

Heel proper hotel, echt kraaknet. Mooie kamer, zachte bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideaal voor een verblijf midden centrum van de hoofdstad. Geen ontbijt, maar er zijn genoeg gelegenheden in de buurt! Een aanrader, een no-nonsense-aanpak!

Datum van verblijf: juni 2019
easyHotel B, Receptionist van easyHotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Bedankt voor de feedback. We zijn blij om te lezen dat het hotel voldeed aan uw verwachtingen tijdens uw reis naar Brussel. Al uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons en zullen ons helpen bij onze inspanningen om onze normen voortdurend te handhaven en te verbeteren tot het niveau dat u van ons mag verwachten. We kijken ernaar uit om je weer te zien in ons hotel. Met vriendelijke groet, easyHotel Brussels Team

Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Schone praktische kamer. Alles wat je nodig hebt is er. Concept is duidelijk. Receptie heel erg vriendelijk! Voor info naar restaurants kan je heel goed terecht bij de receptie. Hotel ligt op een toplocatie!

Datum van verblijf: februari 2019
easyHotel B, Receptionniste van easyHotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel. We zijn blij dat het concept van easyHotel, dat ons in staat stelt om u zo'n lage prijs in het centrum van de stad voor te stellen, u aansprak. We zijn dankbaar voor uw eerlijke en volledige feedback, omdat dit ons helpt onze diensten beter te verbeteren voor de toekomst. We kijken ernaar uit om je weer te zien op easyHotel. Met vriendelijke groet, EasyHotel Brussels Team

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Simpele, kleine kamer met tv en kleine badkamer. Wifi werkt uitstekend. De locatie is perfect, je zit midden in het centrum! Voor een meerprijs van 7,50 euro kun je een ontbijt kopen, maar dit hebben wij niet gedaan, omdat je meerdere supermarkten op loopafstand hebt.
Parkeren kan bij een van de parkeergarages in de buurt, dit kost 18 euro per dag. Tip: je kunt bij de parkeergarage ook reserveren, waardoor je slechts 9 euro per dag betaalt (moet je wel de auto elke dag opnieuw de parkeergarage inrijden). Al met al een goede deal! Enig minpuntje: de matras was erg hard waardoor zowel ik als mijn reisgenootje last kregen van onze schouder.

Datum van verblijf: augustus 2018
easyHotel B, Responsable réception van easyHotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw opmerkingen over uw recente verblijf bij ons kenbaar te maken. Wij willen u bedanken voor uw complimenten over de waarde van de service en de prijs - wij streven ernaar om het budgetvriendelijke hotel met de beste waarde in Brussel te zijn en zijn zeer verheugd wanneer onze gasten ons als zodanig herkennen. Het was een genoegen om u te verwelkomen en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen voor een toekomstig verblijf.
Vriendelijke groeten
easyHotel Brussels Team

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schone praktische kamer en een goede centrale locatie. Eenvoudig kamer, maar dat was ook naar verwachting.
Prima voor een weekend in Brussel. Parkeren kan in de buurt bij een van de parkeergarages (+/- 18 euro voor 24 uur)

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Simpel en goed. Alles is super schoon, kamers perfect op orde. Automaat beneden in de hal voor drankjes en snacks. Als je gewoon een goede nachtrust zoekt in centrum Brussel is dit echt de beste keuze, zelfs nog dezelfde dag!

Datum van verblijf: juli 2018