Beoordeeld op 12 maart 2019

Het was een ruime kamer en een ruime badkamer met een goede douche.
Pluspunt de minibar en een goede koffiemachine.
Minpunt waren de bedden, deze waren helemaal doorgezakt en de hospitality van het personeel.
Het hotel doet verder erg zakelijk aan.
De ligging was goed. Wat betreft parkeren, wij hebben gebruik gemaakt van de parkeergarage aan de overkant.
Prijs/kwaliteitsverhouding was ook prima.

Kamertip: Nieuwe matrassen! Algemene tip, het sluiten van de deuren van de lift anders instellen, ze gaan nu echt veel te snel dicht.
Datum van verblijf: maart 2019
MarivauxSalesManager, Directeur général van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Beste Sunshine59637269054,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn tevedren om te weten dat u van onze ruime kamer en ruime badkamer kunt genieten, evenals de minibar en de Nespresso koffiemachine. In vergelijking met de parkeerplaats, heeft het hotel een parkeerservice voor de prijs van 20 €/nacht. Het spijt ons dat u teleurgesteld was door de hospitality van het personeel. Als een hotel, onze eerste prioriteit is de tevredenheid van onze klanten.

We hopen de kans te krijgen om u weer te ontmoeten bij een andere gelegenheid.

Ontvang een hartelijke groet,

Beoordeeld op 3 maart 2019

Dit hotel geboekt voor een citytrip Brussel. Goed centraal gelegen en 'valet' parkeergelegenheid beschikbaar (tegen betaling, maar niet duurder dan andere parkings). De kamer was zeer klein, te klein voor twee. Wel schoon, en goede badkamer met ruime regendouche. Het nespressotoestel op de kamer was ook een leuke plus. Ontbijt het best gewoon in de buurt: beter, goedkoper en leuker. Geen vier sterren waard voor mij, maar ook geen viersterrenprijs betaald.

Kamertip: Vraag een ruime kamer, geen hoek.
Datum van verblijf: februari 2019
MarivauxSalesManager, Directeur général van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Beste Peternoe2,

allereerst willen wij u graag bedanken voor het nemen van uw tijd voor het achterlaten van uw feedback. Daarbij zijn wij zeer tevreden dat u hebt uw kamer schoon en met een ruime regendouche gevonden We zijn sorry dat uw kamer was te klein voor jullie. Houd er rekening mee dat we kamers superior Harmony voor 20€/nacht hebben.

Nogmaals bedankt en wij hopen u wederom te mogen ontvangen in het Hotel Marivaux.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 februari 2019

Je wordt prima behandelt. Qua sfeer niet heel hoogstaand. Kamers zijn ook prima.Wat betreft de ligging is het perfect. Je loopt zo het gezellig stadscentrum in. Voor een weekendje weg is het ook oke.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
MarivauxSalesManager, Directeur général van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste DayTrip38468777876,

We zijn heel blij dat u van uw verblijf in het Marivaux Hotel hebt genoten.

Bedankt voor het benadrukken van de ligging van het hotel. Het is waar dat we ook voor het comfort en de netheid van onze kamers zorgen.

We hopen u snel weer te zien!

Het Marivaux-team

Beoordeeld op 8 januari 2019

Kregen een kamer-upgrate. Ontvangst was dan ook zeer vriendelijk en goed. Kamer was groot en aangenaam doch de badkamer, meer bepaald de douche was niet proper... De douche was volledig verkalkt en bruin gekleurd. Het ontbijt was ondermaats. Weinig echte verse producten. Zeer warme ruimte.

Datum van verblijf: december 2018
MarivauxSalesManager, Directeur général van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Beste 840jokev,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw recensie.

Wij zullen de complimenten delen met de desbetreffende afdelingen. Iedereen in het hotel werkt hard om ervoor te zorgen dat alle gasten een prettige verblijf heeft.

Verbeter punten zijn altijd goed om te horen, zullen wij uw opmerking serieus.

We hopen dat we u nogmaals mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 januari 2019

Zeer mooie en praktische kamer, praktische verzorgde badkamer, lekker uitgebreid ontbijtbuffet, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer praktische parkeerservice tegen een aanvaardbare prijs.

Kamertip: Controle technieker of poetsvrouw voor het warm water douche en lavabo
Datum van verblijf: december 2018

Dear Maps11408947811,

Many thanks for this excellent review!

We are glad that you enjoyed your stay in our hotel. It is always a pleasure to read our guests appreciated the devotion of our team and the services we offer.

Do not hesitate to come back!

Kindest regards,