Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.729)
Beoordelingen filteren
2.729 resultaten
Waardering van reizigers
1.059
1.100
391
114
65
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.059
1.100
391
114
65
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 2.729 beoordelingen
Beoordeeld op 25 oktober 2018

Prima hotel met goede fitness gelegenheid op loopafstand van het centrum van Brussel. De parking service was uitstekend en het personeel bijzonder vriendelijk. Het ontbijt en de ontbijtruimte waren beetje eenvoudig en saai. Vandaar geen 5 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rkurve453904
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarivauxSalesManager, Responsable commercial van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste de rkurve453904,

Dank u voor uw opmerkingen over onze vriendelijk personeel en goed hotel installaties.
We hopen dat uw commentaar nuttig is voor toekomstige gasten en we kijken ernaar uit u gauw weer in het Marviaux te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Marivaux Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kleine kamer, past net een klein eenpersoonsbed in, schimmel in de douche en slecht ontbijt tegen een veel te hoge prijs. Als je ergens anders terecht kunt, boek dan elders. Er zijn voldoende andere, betere hotels in de buurt

Datum van verblijf: oktober 2018
Bedank evc12016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarivauxSalesManager, Responsable commercial van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste evc12016,

Dank u wel voor uw commentaar.
Het spijt ons om te lezen dat u niet hebt kunnen genieten van uw verblijf.
Nogmaals, hopen we dat je ons nog een kans zal geven om een beter beeld te krijgen van het hotel.
Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren.

Vriendelijke groeten,

Marivaux Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Dit is de 2e keer dat ik dit hotel heb gekozen. Vriendelijk personeel, mooie schone kamets. Ik vind het vooral handig omdat ik mij geen zorgen hoef te maken om mijn auto te parkeren in hartje Brussel.

Kamertip: Geen, 2x goede kamers gehad.
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank cedsil2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarivauxSalesManager, Responsable commercial van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Beste cedsil2018,

Bedankt voor het positieve bericht over ons hotel Marivaux. Het is voor ons altijd fijn te horen dat onze gasten genoten hebben van het verblijf. Dank U voor uw lovende woorden.

Wij hopen U dan ook gauw weer hier te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke Groet,

Marivaux Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018

mooi ingericht hotel - perfecte locatie - grote kamers - grote bedden - badkamer volledig in het marmer met een groot en diep ligbad plus een aparte regendouche - apart toilet - ontbijt perfect in orde - zeer netjes -- ik ga er zeker terug

Kamertip: alles was perfect in orde -
Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank nschat230963
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarivauxSalesManager, Responsable commercial van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Geachte nschat230963

In naam van het hele team van Marivaux Hotel wil ik u graag voor uw vriendelijke commentaar. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u een zeer aangenaam verblijf in ons hotel hebt beleefd en dat wij hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen.

Met vriendelijke groet,

Tot binnenkort,

Marivaux Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Kamer was zeer schoon. Zeer goed bed. Prachtige badkamer. Veel gekregen voor het bedrag wat ik heb betaald. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en smakelijk. Nespresso machine met gratis cupjes op de kamer werd gewaardeerd. Ons volgende bezoek aan Brussel maken wij weer gebruik van Marivaux.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank mgroen242044
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarivauxSalesManager, Responsable commercial van Marivaux Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste mgroen242044,

Bedankt voor het positieve bericht over ons hotel Marivaux. Het is voor ons altijd fijn te horen dat onze gasten genoten hebben van uw verblijf. Dank U voor uw lovende woorden.

Wij hopen U dan ook gauw weer hier te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke Groet,

Marivaux Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken