“Het brussel van vroeger”
Beoordeling van Het Goudblommeke in Papier

Het Goudblommeke in Papier
Geclassificeerd als nr. 43 van 4.021 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine cafe waar je ook nog enkele Brusselse gerechten uit grootmoeders tijd kunt nuttigen heeft zijn authentiek karakter behouden. Probeer in de voorste lokaaltjes te zitten. Het binnen koertje achteraan heeft men overdekt en heeft wat minder karakter. Je ziet hier ook enkele foto's van Hugo Claus en Sylvia Kristel hangen die hier hun huwelijksfeestje hebben gevierd.

2 mei 2018 beoordeeld

Werd al zo dikwijls aangeraden en ben er dan eindelijk toch geraakt !
Leuke Brusselse kroeg/restaurantje waar je Brusselse gerechten eet.
Mijn eerste, maar zeker neit laatste keer als ik nog eens in Brussel ga wandelen.

30 maart 2018 beoordeeld

Een heuse Brusselse kroeg waor je zeker nie meugt voorbei goan. Hier nen goeie Geuze en genieten von alles wat ier staat. met andere woorden, als je hier nog nie binnen geweest bent, dan hedde Brussel nie bezocht.
The most original Brusselse Pub ever, You need to see this, otherwise je hve seeing nothing in this town.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top mensen, top eten in een zeer aangenaam kader.
Aanrader voor wie is lekker wilt eten en drinken. Nostalgie ten top

25 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar gewoon een drankje genomen. Het is een plaats in Brussel die je MOET gezien hebben. Hier hangt een sfeer die je niet kunt beschrijven. Oergezellig en een correcte vriendelijke bediening.

In Het Goudblommeke in Papier geweest? Deel je ervaringen!