“Heel lekker, vriendelijk, jammer geen zitgelegenheid.”
Beoordeling van Noordzee Mer du Nord

Noordzee Mer du Nord
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Snelle hap in Brussel
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Afhalen
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De garnaalkroketten waren heel lekker en mijn buurvrouw at scheermesjes met lookboter en mosseltjes en zei dat ze super waren. Je krijgt alleen brood erbij en je moet wel zelf andere kant van de straat gaan met wat je besteld hebt en degusteren aan hoge tafels. Het heeft wel iets tenzij het slecht weer is. Is enorm succes. Ik ga er zeker nog terug.

Datum van bezoek: september 2018

1 september 2018 beoordeeld

Super leuke attractie.
Altijd feest.
Geef zeker een tip dan krijg je een luid bedankje van personeel.

Datum van bezoek: augustus 2018
31 mei 2018 beoordeeld

Hier met de lunch gaan eten. Je eet je garnalenkroket staande aan een statafel op het plein. Je kunt drinken bijkopen maar je mag ook zelf meebrengen. De kroketjes waren erg lekker. Hadden wel iets warmer gemogen. Ik ga zeker nog eens terug als ik weer in de buurt ben.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vroegen een combinatie van soorten vis en die was overheerlijk. Er hangt altijd een leuke sfeer op het plein. In de zomer is het er ook heerlijk vertoeven. Soms moeilijk als er nadien nog gewerkt moet worden. Als je veel soorten vis neemt, ben je al snel heel wat geld kwijt.

8 april 2018 beoordeeld

Het eten is simpel, maar lekker. De prijs is aan de hoge kant. Wat mij wel enorm verveelt is dat ze cava verkopen per fles die geen cava is. De benaming doet wel lijken op cava. Dit is puur bedrog.

Reizigers die Noordzee Mer du Nord bekeken, bekeken ook

In Noordzee Mer du Nord geweest? Deel je ervaringen!