“Gezellige sfeer”

Geclassificeerd als nr. 40 van 4.073 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Afhalen
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vroegen een combinatie van soorten vis en die was overheerlijk. Er hangt altijd een leuke sfeer op het plein. In de zomer is het er ook heerlijk vertoeven. Soms moeilijk als er nadien nog gewerkt moet worden. Als je veel soorten vis neemt, ben je al snel heel wat geld kwijt.

8 april 2018 beoordeeld

Het eten is simpel, maar lekker. De prijs is aan de hoge kant. Wat mij wel enorm verveelt is dat ze cava verkopen per fles die geen cava is. De benaming doet wel lijken op cava. Dit is puur bedrog.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we naar Brussel komen is dit één van onze vaste adresjes om te doen!!
Super sfeer en veel gezelligheid!
Heel lekkere hapjes!!!
Super oesters!!!

21 februari 2018 beoordeeld

Als je in Brussel bent, moet je hier geweest zijn. Toeristen, locals, kinderen, bejaarden, iedereen eet hier smiddags met een glaasje wijn een visje. En dat is heerlijk! De vissoep is geweldig en ook de calamaris was precies zoals het hoort: mals en een dun laagje krokant eromheen, heerlijk!

9 januari 2018 beoordeeld

we gaan dikwijls op uitstap naar Brussel en dan komen we steeds langs bij de Noordzee leuke ambiance , altijd gezellig druk , apero , hapje erbij .... niet van hoogstaand nuveau maar meer dan aangenaam de vissoep met rouille en kaas is onze favoriet , onze favoriete buurt in Brussel met meerdere leuke adresjes !

Reizigers die Noordzee Mer du Nord bekeken, bekeken ook

In Noordzee Mer du Nord geweest? Deel je ervaringen!