“Gezellige sfeer”

Geclassificeerd als nr. 3 van 54 Snelle hap in Brussel
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Afhalen
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vroegen een combinatie van soorten vis en die was overheerlijk. Er hangt altijd een leuke sfeer op het plein. In de zomer is het er ook heerlijk vertoeven. Soms moeilijk als er nadien nog gewerkt moet worden. Als je veel soorten vis neemt, ben je al snel heel wat geld kwijt.

Datum van bezoek: april 2018

8 april 2018 beoordeeld

Het eten is simpel, maar lekker. De prijs is aan de hoge kant. Wat mij wel enorm verveelt is dat ze cava verkopen per fles die geen cava is. De benaming doet wel lijken op cava. Dit is puur bedrog.

Datum van bezoek: april 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we naar Brussel komen is dit één van onze vaste adresjes om te doen!!
Super sfeer en veel gezelligheid!
Heel lekkere hapjes!!!
Super oesters!!!

Datum van bezoek: december 2017
9 januari 2018 beoordeeld

we gaan dikwijls op uitstap naar Brussel en dan komen we steeds langs bij de Noordzee leuke ambiance , altijd gezellig druk , apero , hapje erbij .... niet van hoogstaand nuveau maar meer dan aangenaam de vissoep met rouille en kaas is onze favoriet , onze favoriete buurt in Brussel met meerdere leuke adresjes !

Datum van bezoek: augustus 2017
1 december 2017 beoordeeld

De vis is er vers en uitzonderlijk lekker! Vandaar dat het er best druk kan zijn, maar dat draagt er alleen maar bij tot de gezelligheid!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Noordzee Mer du Nord bekeken, bekeken ook

In Noordzee Mer du Nord geweest? Deel je ervaringen!