“Lekker eten met lekkere franse wijn”
Beoordeling van Les Brigittines

Les Brigittines
Geclassificeerd als nr. 111 van 4.022 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met aantal collega’s gegeten. Menu met keuze uit 4 gerechten per gang. Zowel vis, vlees en vegetarisch. Zelf vissoep en entrecote genomen. Vissoep was goed. Wijnkaart beperkt maar wel goede franse wijnen tegen redelijke prijs. Overall prima eerlijk restaurant.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enkele jaren dit restaurant terug bezocht en tot mijn grote spijt heb ik dit niet eerder gedaan. De chef slaagt er telkens weer in om van top ingrediënten ook een top gerecht op tafel te zetten. Als voorgerecht hak ik de “couteaux “ oftewel scheermessen , heerlijk. Daarna de gebraden kip “Gaulois”, zelden zo’n lekkere gegeten en als afsluiter geconfijte aubergines met sinaasappelijs, wederom een fantastische smaakervaring. Dus Dirk het zal niet meer zo lang duren tot ons volgende bezoek

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw gaan eten bij les Brigittines. Mijn vrouw bestelde kalfstong uit nostalgie en ik rundswangetjes. We werden beide echt van onze sokken geblazen door de smaak en kwaliteit van wat we voor ons kregen. Ik zou zoeken naar een mooi citaat maar dit zou nog niet beschrijven wat we hebben mogen ervaren. De chef die dit aan tafel bracht maakte de ervaring compleet. Kortom een echte aanrader

24 november 2017 beoordeeld

Op een mooie avond, spontaan besloten om eens lekker te gaan eten.. Geen reservatie.. wat al blijkbaar het einde van de wereld was voor de serveur, dus toch een tafel(tje) gekregen met een uitgestrekt gezicht als bonus. Aantrekkelijk ( prijzig) menu. Na een aperitief en de wijn besteld te hebben, waren ze dan toch zo vriendelijk om de bestelling van het menu op te nemen. Na zeer lang gewacht te hebben, kwam dan toch het voorgerecht.. de wijn was niet op tafel en het brood waren ze vergeten, .. als het voorgerecht op was, kwam het brood en de wijn, na vele malen vragen.... Het eten was lekker, maar zeker niet om naar huis te schrijven en zeer "less is more" portie's, wat toch wel schandalig is voor de betaalde prijs. Samenvattend: lekker eten dat veel te duur is en een barslechte service. Ons zien ze hier zeker niet meer terug.

13 november 2017 beoordeeld

Zonder reservering les Brigittines binnen gevallen, Kleine a la carte kaart De keus viel op een entrecote van Gallisch rund, een klein stukje prima vlees, daar niet van, maar
met wat uitgeserveerde frites en een plukje sla wel erg karig voor 32 euro.
Ik heb wel eens beter gegeten in les Brigittines!

Reizigers die Les Brigittines bekeken, bekeken ook

In Les Brigittines geweest? Deel je ervaringen!