TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 698 van 4.436 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
19 mei 2019 beoordeeld

Je kan hier bij mooi weer lekker buiten zitten en genieten van de Thaise gerechten. Er is veel keus (veel lijkt ook op elkaar maar dan met een ander soort vlees). De breiding is prima, de service vlot en vriendelijk en de prijs valt mee.

Datum van bezoek: mei 2019

3 december 2018 beoordeeld

We zijn al meerdere keren in de Jules Van Praet straat Thais gaan eten, Deze keer hadden we eens voor een ander, voor ons onbekend, restaurant gekozen. Maar dat is tegengevallen. De kip- en rundsvleesgerechten hadden een raar smaakje. De kip had een rare textuur. We kregen heel weinig groenten. We misten de smaken die de Thaise keuken zo uniek en lekker maakt. Het interieur is wel mooi en gezellig. Hier komen we niet meer terug, in de onmiddellijke omgeving zijn Thaise restaurants die o.i. beter zijn.

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld

Dat een zaak op een A-locatie ligt en er gezellig uitziet is een pluspunt.
De ober was erg vriendelijk.
Soep was goed.
Maar toen...toen kwam het hoofdgerecht: Ik bestelde gefrituurde vis. Op de schaal zag het er aantrekkelijk uit, de vis was leuk gemaskeert met groente. Toen ik de vis er af probeerde te halen brak het 5 cm van de staart af. Het viel me op dat er zeer weinig visvlees aanzat, maar dacht: "Ach...de rest zal nog wel genoeg vis aanzitten". Verkeerd gedacht....de rest was gewoon een stuk gepaneerde gratenhuis...NIETS eetbaars aan.
Ik informeerde de ober die er een vrouw bij haalde. Toen ik vriendelijk vertelde dat er iets niet klopte hier was haar antwoord: "This is how we serve fish". Ik zei "what fish? There is no fish only the fishbones". Ze keek nog eens naar de vis en herhaalde geïrriteerd en koelbloedig, zonder een alternatief aan te bieden, wat ze eerder zei: "This is how we serve fish".
Ik merkte alleen nog op dat ik hier dus niet voor ging betalen, en weg was ze weer.
Bij de kassa legde ze de rekening er neer, had ze de vis inderdaad niet aangeslagen, en kon er geen enkele vorm van excuus van af.

Er kan altijd wat mis gaan...maar de manier waarop zoiets dan geregeld wordt, geeft de doorslag voor een goede of een slechte waardering. In dit geval sloeg dit in hun nadeel door. Wat een bar slechte service van deze vrouw!!!

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld

Thais of Vietnamees? Kan allebei! En voor vegetariërs ook genoeg op de kaart. Leuke indeling van het restaurant aan de muur en plafond. Betaalbaar en lekker

Datum van bezoek: november 2018
5 januari 2018 beoordeeld

Er waren nog maar een paar tafeltjes vrij, erg druk en gezellige sfeer. Gastvrouw was zeer vriendelijk. We werden snel geholpen en eten was prima. Ik raad iedereen aan om geen fles water te bestellen; de kosten hiervoor bedroeg achteraf 6 hele euro's.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Reve D'asie bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Reve D'asie geweest? Deel je ervaringen!