“Verrassend lekker”

Horia - Oriental Natural Eatery
Geclassificeerd als nr. 29 van 3.883 Restaurants in Brussel
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudige zaak maar superlekkere keuken! Heel kruidig, veel look, frisse combinaties, ik ben fan!

Datum van bezoek: januari 2020

21 september 2019 beoordeeld

Klasse restaurant - genoten van de Oriëntaalse keuken en de vlotte vriendelijke bediening. Aanrader bij een bezoek aan Brussel

Datum van bezoek: september 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten op de kaart en pure smaken. De bediening is erg vriendelijk en maakte plek voor ons ondanks de drukte. Hierdoor was de wachttijd wel wat lang, maar daar kozen we zelf voor. Van het hoofdgerecht hadden we beiden iets meer verwacht. Zoals het nu kwam, hadden we liever de starters en hoofdgerecht tegelijk op tafel laten komen. Desalniettemin een mooie tent en zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
16 april 2019 beoordeeld

Een aanrader. Knus gezellig klein restaurant met supervriendelijke bediening. Best reserveren denk ik. We komen hier zeker terug. Prijs/kwaliteit is het zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: april 2019
21 maart 2019 beoordeeld

Klein restaurant, heerlijke en eerlijke gerechten met liefde gemaakt. Ook nog eens een heel sympathieke bediening. wat wil een mens meer!? Gewoon een heel fijne plek!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Horia - Oriental Natural Eatery bekeken, bekeken ook

In Horia - Oriental Natural Eatery geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.