“Prima eten met vriendelijke bediening. ”

Horia - Oriental Natural Eatery
Reserveren met
Horia - Oriental Natural Eatery is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 4.073 Restaurants in Brussel
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Vers, en diversiteit aan specerijen. Bediening zeer behulpzaam ivm Franse kaart. Restaurant leuk en fris ingericht.

7 maart 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst en gezellige inrichting.
De kaart is eerder beperkt, maar alles is duidelijk vers gemaakt en dat proef je ook echt in de gerechten. Wij namen een trio van mezze en de tajine met linzen en kefta en geitenkaas en het was smullen tot de laatste hap! We komen zeker terug!

28 december 2017 beoordeeld

Ik ben hier onlangs geweest voor lunch met een groepje collega's. Aangename ontdekking! Ik nam een bord Horia: heel lekker met allerlei verschillende hapjes, koud en warm. Veel lekkere groenten, houmous, kefta,... De libanese keuken is toch wel heel smaakvol en hier kan je ze leren kennen zoals het hoort. Naast het lekkere eten hebben ze er ook verschillende bieren van lokale brusselse brouwerijtjes. Fijn! Heel vriendelijke bediening. De plek is niet heel groot, dus best op voorhand reserveren. Ik ga zeker terug!

3 november 2017 beoordeeld

Super lekker eten! helaas voor ons net wat te weinig. moest er bij de tajine nog iets bij zijn zou het misschien beter zijn. toch enorm lekker en genoten. super vriendelijke vrouw die bestelde.

24 oktober 2017 beoordeeld

Heel lekker eten, met een vriendelijke bediening en correcte prijs.
Ik ben hier nog nooit teleurgesteld geweest.

Reizigers die Horia - Oriental Natural Eatery bekeken, bekeken ook

In Horia - Oriental Natural Eatery geweest? Deel je ervaringen!