“excellent”

Chez Jacques
Geclassificeerd als nr. 150 van 3.887 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
26 juni 2019 beoordeeld

Lekkere oesters en een biezonder lekkere tomaat garnaal gegeten. Fijne bediening en warm onthaal. Zelfs apart betalen voor ieder van ons gezelschap was geen probleem. Dit is service... Een aanrader!
Het enige dat ik zou veranderen zijn de geblokte tafelkleden... ik vind dat deprimerend...

Datum van bezoek: juni 2019

16 januari 2019 beoordeeld

Lievelingsrestaurant - zeer goede verhouding prijs/kwaliteit - super vriendelijk personeel - zeer verse produkten

Datum van bezoek: september 2018
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant.
Gelukkig hadden we direct via trip advisor gereserveerd .
Er kwamen veel stelletjes die niet terecht konden. Vol is vol uiteindelijk.
Prima personeel , vriendelijk en bereid om Nederlands te praten.
Goede service; of we even wilden wachten op het dessert.
Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen snel na elkaar.

Datum van bezoek: december 2018
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de menu van 25€ heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Bediend door een gastheer met heel wat humor. Meer heeft een mens niet nodig.

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lunchten hier op een zondag, de zaak was vol en gezellig. Ondanks het tafeltje in de hoek was de bediening vlot en attent.
De kaart is voornamelijk vis-georienteerd maar de steak tartare die we bestelden was ook heerlijk. De mosselen in witte wijn waren erg goed, hooguit wat veel.
De frites en mayonaise zijn de beste die ik ooit geproefd heb denk ik.
Kortom zeker een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Chez Jacques bekeken, bekeken ook

In Chez Jacques geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.