Trip.com
Snaptravel
eDreams
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Weekendje walibi en overnachting dichtbij. Prima ontvangst. Kamer was niet groot maar prima voor alleen slapen. Kamer was wel schoon. Wel jammer dat een bon op de kamer gezet was voor wat drankjes en we terug gebeld werden naar beneden om alsnog te betalen. En je raad het al deze met check out na al betalen gewoon weer op de rekening stonden. Slechte administratie dus. Moesten betaal bewijs laten zien waarna de jongen bij de receptie de bon kon gaan terug zoeken. Ontbijt was verder prima.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019

Vriendelijk onthaal, kamers perfect van al het nodige voorzien. Gezellige bar en meer dan degelijk ontbijt buffet. Meer moet dat niet zijn. Ook de prijs van de overnachting was meer dan schappelijk. een tevreden klant

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 maart 2019

Wij boekten dit hotel voor 1 nacht met onze Bongobon. We waren ontgoocheld omdat de kamer echt wel heel klein was. Ook geen koffie en theefaciliteiten en enkel 1 klein vuilbakje in de badkamer. Positief is de ligging, vlakbij het centrum en winkels, en de afgesloten parking.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Na een dag Walibi hadden we een nacht geboekt, bij aankomst bleek helaas dat de boeking via boeking.com niet doorgegaan was.
Ze hebben dan toch nog een kamer geregeld, enkel jammer dat we meer dan 2u moesten wachten in de lobby met 2 kleine kinderen! (Van 19u45 tot 22u)
De kamers waren niet volledig schoon, lege pillenstrips van de vorige bezoekers op de grond.
Geen lawaai op de kamer, je zit nochtans bijna naast de autostrade.
Ontbijt goed, basic... maar voor de prijs goed.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

zeer net hotel en ruime gezinskamers.
alles was zeer proper en zag er nieuw uit.
vriendelijke barman.
het ontbijt was goed en alles was voldoende in voorraad.
hier komen we zeker nog eens terug.
prijs uitstekend.

Kamertip: kamernummer 406