Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Voor herhaling vatbaar

Leuk park met attracties voor jong en oud. Tijdens ons bezoek op vrijdag 2 september was het niet ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
moelejan
Wijnandsrade, Nederland
Blij terugzien

Het was al even geleden dat wij een bezoek brachten aan Walibi. Vroeger hadden we er zelfs een ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Stijn V
Lees alle 2.064 beoordelingen

Beoordeeld op 5 juni 2022

Goed park, alle soorten attracties voor jong en oud. Prima verdeeld over heel de omgeving. Spijtig van de beperkte openingsuren. Mag wel langer open zijn.

Beoordeeld op 30 mei 2022

heel lange wachtrij,
ik betaalde 212,50 euro voor maar 4 attractie we waren met 5 personen.
3 kinderen en 2 volwassen .

Beoordeeld op 29 mei 2022

Enorm veel volk tijdens ons bezoek. Slechts 7 attracties gedaan op een hele dag, dit ondanks we bij openingstijd in het park waren. Er worden gewoon teveel speedy passen verkocht, waardoor de wachttijden voor de meeste bezoekers onnodig oplopen. Single rider rijen worden misbruikt door groepen, waardoor deze wachtrijen bijna even lang zijn als de gewone wachtrij.
Horeca personeel spreekt met moeite Nederlands en werkt zeer inefficiënt, waardoor ook hier enorm lange wachttijden ontstaan en het eten koud is, eens je het op je bord krijgt. Bij het vermelden aan de kassierster wel warm eten gekregen. Kwaliteit van het eten was goed.
Jammer genoeg trekt Walibi opnieuw de bezoekers aan die het voor anderen verpesten (Franstalige jeugd); dit doordat deze roken in de wachtrij (wat verboden is), voorsteken en arrogant zijn eens je hen hierover aanspreekt.
Zo goed Walibi vorig jaar bezig was, zo teleurstellend is het dit jaar.

Beoordeeld op 26 mei 2022 via mobiele applicatie

Ronduit schandalig! We zijn met een paar vrienden op 26/05 naar het park geweest en het park zat zo vol dat de kortste wachttijd maar liefst 65min was. Rond 11 uur zijn we in het park geraakt en hebben gedurende de dag 2 attracties (kondaa meer als 2uur en buzzsaw 1uur) doen, na 15 uur zijn we gewoon vertrokken uit het park sinds dat de wachttijden overal 1-2uur waren. Ook buiten de attracties kon er bijna niet gewandeld worden van het volk! #geldklopperij #slechtmanagement

Beoordeeld op 22 mei 2022

Wat een leuke en ontspannende dag diende te worden, is uitgedraaid op een zéér teleurstellende en frustrerende dag geworden.

Het begint al bij het oprijden van de parking waar er zó een chaos heerst dat de auto's bijna allemaal op elkaar rijden. 0,0 organisatie, en nog voor je binnen bent in het park ben je al een uur verder. Het was die dag "gezellig" druk, maar niet overdonderend. Doch lopen de wachttijden aan de attracties gigantisch hoog op. Reden hiervan: personeel werkt tergend traag en inefficiënt. Bij sommige attracties zit er een tijd van 10 minuten tussen twee ritjes in. Zo is het niet onlogisch dat je heel snel wachttijden van 60 minuten of meer krijgt. Volgens mij doen ze dit héél bewust, om op die manier nog eens extra geld uit de mensen hun zakken te kloppen (lees: dure betalende voorsteekpassen te verkopen aan 45 EUR per stuk!!!). Dit alles leidt tot héél veel frustraties bij alle bezoekers. Het gevolg is dat we op een hele dag slechts een handvol attracties hebben kunnen doen.

Bovendien is het personeel dat er werkt uitermate dominant en ontzettend onbeschoft!! Dit hebben we nog maar zelden meegemaakt!! Blijkbaar heeft Walibi na twee jaar corona crisis hun klanten niet nodig, want de manier dat het personeel de bezoekers behandeld is gewoon ongehoord!! Sommigen zouden dringend een andere job moeten zoeken!!

Wij hebben alleszins een vreselijke dag achter de rug en zullen hier dan ook niet meer terugkeren!!