doffenberg
Leeuwarden, Nederland

Oké maar duidelijk verbeterpunten mogelijk!

3,0 van 5 bollen24 apr 2022 beoordeeld
De kamer was netjes opgeruimd, alleen stonk sterk naar tabaksrook. Ook het beloofde koffiezetapparaat met slippers en ochtendjas waren niet aanwezig. De bediening op vrijdagavond was netjes, vriendelijk en alert maar de zaterdagavond was ronduit slecht.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
      • ZenHotels.com
      1.0 km van Novotel Wavre Brussels East
      Meer hotels in Wavre bekijken
      Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Hier geslapen tijdens ons bezoek aan aqualibi en walibi, is goed te lopen in ongeveer een kwartiertje, met de auto 3 minuten rijden naar het park. Het hotel is helemaal opgeknapt, mooi gedaan en een moderne uitstraling gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en praten meerdere talen. Het ontbijt buffet is zoals anderen al schreven erg uitgebreid, de eieren kan je tegenwoordig zelf gewoon koken, net al dat je verse jus d Orange zelf kan persen en zelf verse wafels kan bakken. Tydens ons verblijf werd alles gewoon goed aangevuld tot einde van het ontbijt, ook in de avond zeer goed gegeten daar. wij vinden het een goed hotel wat ik iedereen aan kan raden.

Datum van verblijf: november 2019
      Hotel-cmanager, Maurine Alexandre, Front office Manager van Novotel Wavre Brussels East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste Erik,
      Hartelijk dank voor deze perfecte score!

Geweldig om te lezen dat u een top verblijf heeft gehad. Dat is nu precies onze bedoeling. We bedanken u voor de complimentjes en zullen ze delen met het hele team. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar!

Warme groeten,

Maurine Alexandre, Front office Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Bij onze aankomst hadden we een minder bekwaam personeelslid om ons te verwelkomen, waardoor de check-in van 3 minuten 20 minuten duurde. We vernamen dat we er geen avondeten meer konden eten (na een vermoeiende dag in het pretpark) en zijn dan maar zelf op pad gegaan: Citizin Kane is een excellente keuze in de buurt op een 2 tal km. Dan bleek dat het zwembad dat ook op de foto's te zien was, al lang buiten gebruik is (ook een tegen vallen na een hete dag in het pretpark). Ik kan dit niet echt aan anderen aanraden, terwijl we zelf niet van de moeilijksten zijn

Datum van verblijf: augustus 2018
      Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Wavre Brussels East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Geachte Roel,

Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

We hopen dat u een aangenaam verblijf bij ons gehad heeft. Het zwembad is momenteel helemaal afgesloten omwille van deze werken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor een betere ervaring.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.
      Patrick Dehaen, General Manager

Beoordeeld op 29 april 2018

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op dit moment wordt het hotel verbouwd en de bouwwerkzaamheden beginnen 's morgens al vroeg. Dit is niet zo prettig; zelfs niet voor een ochtendmens. De kamers zijn eenvoudig en redelijk schoon; het toilet is belachelijk klein. Het ontbijt is simpel maar goed.

Kamertip: Ik zou wachten totdat de verbouwing gereed is.
      Datum van verblijf: april 2018
      Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Wavre Brussels East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Beste Arjen,

bedankt voor uw feedback.

Onze excuses voor de geluidsoverlast vanwege de onderhoudswerken. We noteren uw opmerking over het toilet.
      Het verheugt ons dat de kamer en het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden.

Ons team bedankt u voor de mooie woorden en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.
      Vriendelijke groeten,

Patrick Dehaen, General manager

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het leonardo hotel is een prima hotel. Het meerendeel van het personeel spreekt alleen Frans en Engels. We hebben 1 persoon gesproken die wel Nederlands sprak. Het ontbijt was prima en lekker, maar niet erg uitgebreid.
      Walibi is werkelijk 5/7 minuutjes lopen, maar wil je ergens anders dan in het hotel wat gaan eten/drinken, moet je met de auto of taxi. Het centrum is zeler 20 minuten lopen, maar niet erg veilig in het donker.

Datum van verblijf: oktober 2017
      Patrick D, Directeur général van Novotel Wavre Brussels East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Beste Corien W,

Patrick Dehaen
      General Manager - Leonardo Hotel Wavre

Beoordeeld op 27 september 2017

goede service, vriendelijke medewerkers, lekker geslapen en goed ontbeten. Kamer wat gedateerd en oogt niet overal even fris, ook de kapotte waterkoker kan eigenlijk niet. Maar lekkere bedden en ook nog grotere kamer gekregen om meer ruimte te kunnen hebben, ontbijt was uitgebreid en lekker en...lekker dichtbij het pretpark Walibi.
      Al met al een leuke tijd gehad hier en we zouden zeker terugkomen.

Datum van verblijf: september 2017
      Patrick D, Directeur général van Novotel Wavre Brussels East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Beste Lenny P,

Patrick Dehaen