Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis
eDreamsUS$ 88
Beoordeeld op 13 november 2019

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Michael Meunier, General Manager van Ibis Brussels Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2019

Beoordeeld op 30 juni 2019

Met bongobon hier terecht gekomen. Een typisch keten-hotel, maar wel een met supervriendelijk personeel. Nette kamers, goed ontbijt in buffetvorm. Vraag wel een kamer aan de achterzijde van het hotel, aan de straatkant kan het rumoerig zijn en is slapen met open raam niet aangewezen.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant
Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Michael Meunier, General Manager van Ibis Brussels Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste Karin,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat is het fijn om deze waaier aan complimenten in ontvangst te mogen nemen! Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles helemaal naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Waterloo.

Vriendelijke groeten,

Michael Meunier, General Manager

Beoordeeld op 7 juni 2018

Het was een erg kleine kamer zonder al te veel comfort, te weinig stopcontacten voor zakelijk gebruik en veel te warm zonder airco. Alleen de bedden waren wel ok. Twee keer te duur voor het comfort dat wordt gegeven.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 augustus 2016

De kamer van het hotel ( kmr 610 ) was goed. Schone douche, groot bed, airconditioning welke we hard nodig hadden bij een temperatuur van 34 graden. Ontbijt was prima. Alleen om te lunchen naast het hotel ( impandig ) italiaan. Alleen italiaanse gerechten te verkrijgen zoals spaghetti, lasagne etc. Geen sandwich, geen broodjes niks. Zeer onvriendelijk personeel van dat restaurant La Trattoria

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 maart 2016

Het personeel is heel vriendelijk en doet zeer goed zijn best om nederlands te spreken.
Enkel jammer dat we aan de zijde van de aircogroepen sliepen, wij hadden er persoonlijk om te slapen geen hinder van maar lichtere slapers kunnen daar last van hebben.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisBrusselsWaterloo, Directeur général van Ibis Brussels Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2016

Geachte Heer,

Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden over ons personnel. Het is voor ons een groot compliment dat u een goed ontvangst heeft gehad.
Het spijt ons te horen dat uw kamer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Nogmaals hartelijk dank voor de achtergelaten commentaren. We zullen bovenstaande punten delen met ons team om ons de kunnen verbeteren waar nodig.

Hoogachtend,

Hicham Benali