service602

goed met een minpuntje

4,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
goed hotel goed eten en ontbijt, het min puntje is dat je nu €20 moet betalen om van het zwembad en of Sauna gebruik te kunnen maken, dit was voorheen gratis.Geen goede move naar mijn mening
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
      1.6 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      16.1 km van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud
      Meer hotels in Nivelles bekijken
      Beoordeeld op 13 mei 2024

Mooi hotel, schone ruime kamers. Wij hadden een familie kamer dus de kids hadden een eigen kamer ook met televisie. Buffet diner en ontbijt was heel lekker.

Datum van verblijf: mei 2024
      Beoordeeld op 4 mei 2024

zeer goed zou het aan iedereen aanbevelen , lekker diner en zeer uitgebreid ontbijt , kamer zeer net en personeel heel vriendelijk , ook aa, de bali

Datum van verblijf: april 2024
      Beoordeeld op 16 april 2024

Het hotel is uitstekend. De kamers zijn schoon, maar minder groot als je bij een Van der Valk gewend bent. Het is in het weekend een heel druk hotel. Veel niet hotelgasten maken gebruik van het restaurant. Voor de hotelgasten is een apart gedeelte in het restaurant gereserveerd. Dat ligt ver van het buffet waardoor je steeds ver moet lopen om van het buffet gebruik te kunnen maken. Het was storend dat er steeds een andere ober aan je tafel stond. Het hotel heeft GEEN fietsenstalling. Dat wisten we maar bij aankomst hebben ze wel een ruimte gereserveerd om onze fietsen veilig te kunnen stallen. Geweldig ingespeeld op onze vraag. Het personeel is heel behulpzaam en gastvrij. Ze doen echt moeite en proberen ook Nederlands te spreken. Het dineren in het restaurant is fors van prijs. Het hotel is heel moeilijk te bereiken met de fiets. Het is ook niet kort bij enige fietsroute gelegen. Het ontbijt is geweldig zoals bij de meeste Van der Valk hotels. Het is een mooi en groot hotel.

Kamertip: Het hotel heeft GEEN "echte" fietsenstalling en een slechte verbinding voor fietsers. Buiten zwembad en mooie spa.
      Datum van verblijf: april 2024
      Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Goedendag meneer,
      Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw verblijf.
      We zijn blij te horen dat de netheid van onze kamers en de behulpzaamheid van ons personeel hebben bijgedragen aan een aangenaam verblijf. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en daarom nemen we al uw opmerkingen over ons restaurant en de toegankelijkheid van ons etablissement in overweging.
      Het zou ons een genoegen zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
      Met vriendelijke groet
      Maxime.

Beoordeeld op 11 maart 2024 via mobiele applicatie

Waardeloze service. We kwamen om 23.55 en het enige wat we te horen kregen was dat de koffiemachine schoon was en dat we geen hotelgasten zijn. Ipv meedenken en mogelijkheden bedenken. Er liepen 4 man personeel rond… lekker belangrijk allemaal.

Kamertip: Lekker in de auto blijven
      Datum van verblijf: maart 2024
      Beoordeeld op 10 maart 2024

Vriendelijk personeel aan de receptie. Verzorgde kamer en sanitair. Het gebruik van de liften is niet altijd even duidelijk wegens de verschillende niveauverschillen van de gebouwen. Zeer druk zowel in het hotel als het eerder prijzige restaurant.

Datum van verblijf: maart 2024
      • Reistype: Reisde alleen