Priceline
Beoordeeld op 20 augustus 2023

De kamer was ruim en netjes schoon. Het diner en ontbijt was super. Veel faciliteiten in en rondom het hotel zoals het zwembad en fitness. Jammer dat we maar 1 nachtje zijn gebleven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 14 augustus 2023

Goede service van alle medewerkers. Prachtige accommodatie. Kwaliteitsvol ontbijt. Een hotel om zeker naar terug te komen als wij in de regio zijn. Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan de bezienswaardigheden in de streek.

Beoordeeld op 7 augustus 2023

Aangenaam verblijf, ondanks drukte niet overweldigend. De bar is zeer aangenaam. Er was op donderdag een hele goede dj. De service is vlot en de cocktails zijn geweldig.
Klein minpuntje in de mooie executive kamer, bij vorig verblijf moet er een incidentje hebben voorgedaan dat met bleekwater werd behandeld. Die geur ging niet snel weg. De huisdame heeft haar best gedaan om deze te neutraliseren. Zodat het uiteindelijk wel meeviel.
De fitness is goed uitgerust, het binnenzwembad is aangenaam maar beperkt tov de capaciteit vh hotel. Het was gelukkig niet druk. Wegens slecht weer niet van het buitenzwembad kunnen genieten. Is ook locatie voor huwelijksfeesten, maar dat gaf geen probleem op de kamers. Het ontbijt is uitgebreid, lekker. Kan wel wat aanschuiven zijn voor koffie. Wij hebben de Italiaanse schotel genomen bij onze cocktails, super lekker, dus de keuken is vast top (door andere plannen brasserie/resto niet geprobeerd). Een aanrader.

Beoordeeld op 6 augustus 2023

Moderne omgeving. Super kamers met terras . Perfecte bedden. Super proper. Prachtig ontbijtbuffet. 1 nacht verbleven . Kamer aan het einde van de gang, was voor ons perfect. Wij zullen dit hotel zeker aanbevelen .

• Reistype: Reisde alleen
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2023

Geachte klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij te horen dat de kamers en het beddengoed aan uw verwachtingen voldeden.

We zijn ook blij om te horen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet.

Wij danken u voor uw aanbeveling en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 juli 2023

Goede service van de medewerkers. Heerlijke zwembad en bubbelbad. De kamers mogen wel vernieuwing gebruiken met name de economy kamer en comfort kamer. De douch van de comfort kamer was wel goed te doen.

Datum van verblijf: juli 2023