Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 3 juli 2023

Goede service van de medewerkers. Heerlijke zwembad en bubbelbad. De kamers mogen wel vernieuwing gebruiken met name de economy kamer en comfort kamer. De douch van de comfort kamer was wel goed te doen.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 30 mei 2023

Aangenaam hotel met heel wat voorzieningen zoals openlucht zwembad, welness met extra mogelijkheden zoals extra massage, parkeergelegenheid en prachtig restaurant en bar, alsook vriendelijk en gedienstig personeel

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2023

Beste gast

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en genoten heeft van de verschillende voorzieningen die wij bieden.

We zijn er trots op dat we onze gasten een heerlijke dinerervaring kunnen bieden.

We waarderen uw vriendelijke woorden over ons vriendelijke en behulpzame personeel. Het bieden van uitzonderlijke service en het verzekeren van het comfort van onze gasten is altijd onze topprioriteit.

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Beoordeeld op 14 mei 2023

Op en top verblijf, service, gastvrijheid en zeer vriendelijke personeel eb professioneel. Fijne ruime kamer met balkon en douche. en de wellness is ook geweldig. Blijf zoals jullie zijn! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2023
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige feedback achter te laten.

We zijn verheugd om te lezen dat al onze faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden en we zijn trots om te lezen dat de professionaliteit van onze teams u in staat heeft gesteld om een aangenaam verblijf te hebben.

Met vriendelijke groet, Aurian.

Beoordeeld op 4 maart 2023

Altijd super! Voor werk wil je niet anders dan bij Van der Valk. Alles klopt, de mooie en schone kamer, de service, het eten is luxe en divers. Maar als je wat simpeler wilt kun je ook gewoon naar een pasta of pizza vragen. Het kost misschien een paar tientjes meer maar het maakt het verschil hoe je week is geweest. Hier moet je werkgever niet op bezuinigen, dan gaat hij zelf maar!

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2023

Beste klant,

Wij willen u hartelijk danken voor uw lovende beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten.

Het verheugt ons ook dat u ons hotel aanbeveelt voor zakenreizen. Het is voor ons een eer te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u volledig tevreden was met uw ervaring bij ons.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 januari 2023

Zeer positief; avondeten en ontbijt waren prima verzorgd.
Kamer was prachtig; op de begane grond met eigen zitje en uitzicht op een binnnentuintje.
Een ruim 2-persoons bed. Badkamer was een beetje aan de kleine kant, maar wel voorzien van alle comfort.

Datum van verblijf: januari 2023
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2023

Beste klant,

Dank u voor het kiezen van de Van der Valk Nivelles-sud en voor het delen van deze uitstekende feedback met ons.

We zijn blij te lezen dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten en dat onze diensten en inspanningen werden gewaardeerd.

Uw feedback stimuleert ons om in deze richting verder te gaan.

We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Perrine,