Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 14 mei 2023

Op en top verblijf, service, gastvrijheid en zeer vriendelijke personeel eb professioneel. Fijne ruime kamer met balkon en douche. en de wellness is ook geweldig. Blijf zoals jullie zijn! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2023
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige feedback achter te laten.

We zijn verheugd om te lezen dat al onze faciliteiten aan uw verwachtingen voldeden en we zijn trots om te lezen dat de professionaliteit van onze teams u in staat heeft gesteld om een aangenaam verblijf te hebben.

Met vriendelijke groet, Aurian.

Beoordeeld op 4 maart 2023

Altijd super! Voor werk wil je niet anders dan bij Van der Valk. Alles klopt, de mooie en schone kamer, de service, het eten is luxe en divers. Maar als je wat simpeler wilt kun je ook gewoon naar een pasta of pizza vragen. Het kost misschien een paar tientjes meer maar het maakt het verschil hoe je week is geweest. Hier moet je werkgever niet op bezuinigen, dan gaat hij zelf maar!

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2023

Beste klant,

Wij willen u hartelijk danken voor uw lovende beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten.

Het verheugt ons ook dat u ons hotel aanbeveelt voor zakenreizen. Het is voor ons een eer te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u volledig tevreden was met uw ervaring bij ons.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 januari 2023

Zeer positief; avondeten en ontbijt waren prima verzorgd.
Kamer was prachtig; op de begane grond met eigen zitje en uitzicht op een binnnentuintje.
Een ruim 2-persoons bed. Badkamer was een beetje aan de kleine kant, maar wel voorzien van alle comfort.

Datum van verblijf: januari 2023
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2023

Beste klant,

Dank u voor het kiezen van de Van der Valk Nivelles-sud en voor het delen van deze uitstekende feedback met ons.

We zijn blij te lezen dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten en dat onze diensten en inspanningen werden gewaardeerd.

Uw feedback stimuleert ons om in deze richting verder te gaan.

We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen.

Perrine,
Hotel Van der Valk Nivelles-Sud

Beoordeeld op 7 december 2022

Mooi ligging aan afrit en winkelcentrum. Inkomhal, restaurant en bar imposant,suite was zeker ok al misten we toch een goede internetverbinding, zakdoekjes op de badkamer waren ook niet voorzien, koffie expresso was voorzien maar bvb geen thee, maar qua inrichting een waaw gevoel

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aurian Fasbender, Service clients/Réception van Van Der Valk Hotel Nivelles-sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2022

Beste Patrick,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw constructieve beoordeling met ons te delen via Tripadvisor.

Het verheugt ons dat u de locatie, de inrichting en de moderniteit van ons hotel heeft gewaardeerd.

Wij nemen echter goede nota van de enkele punten die voor verbetering vatbaar zijn met betrekking tot de kamerfaciliteiten.
Noteer deze nuttige informatie voor uw volgende verblijf: thee is beschikbaar op de kamer, in de vorm van capsules (zoals koffie). De koffiecapsules zijn groen en de theecapsules zijn zwart.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Emmie Darahim
Sales Department

Beoordeeld op 30 november 2022

Top, het is een mooie locatie, geen parkeerproblemen. Eten is super ontbijt tof, systeem van de honing werkte niet was misschien toeval. Binnen in het hotel alles loopt in elkaar, alles goed verbonden slaapkamers, resto, sauna fitness ruimte.

Datum van verblijf: november 2022

Beste klant,

Wij danken u voor uw positieve feedback en zijn blij dat u van uw bezoek heeft genoten.

We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen.

Emmie
Sales Department